به ریاست فرمانداررباط کریم برگزار شد:

تشکیل جلسه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان شهرستان رباط کریم

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۲:۴۸
کد خبر: ۳۹۰۹۵۰
تشکیل جلسه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان شهرستان رباط کریم
فرماندار شهرستان رباط کریم در نشستی با اعضای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند تصریح کرد : در بین شهرستانهای 16 گانه استان تهران تنها 12 شهرستان دارای انجمن حمایت از خانواده های زندانیان می باشند .

به گزارش خبر گزاری برنا درغرب تهران ، رباط کریم از جمله شهرستانهایی است که در استان تهران با تحت پوشش قرار دادن 144 مددجو رتبه چهارم را نیز در سال 1394 کسب نموده است .

انجمن حمایت از خانواده زندانیان مرکز با 500 مددجو

انجمن حمیت از زندانیان ملارد با 389 مددجو

انجمن حمایت از زندانیان شهر ری با 345 مددجو

انجمن حمایت از زندانیان رباط کریم با 144 مددجو

به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند .

مهندس بیگی فرماندار منطقه در این افزود : تعداد مددجویان واجد شرایط در زندانهای استان تهران 352 نفر می باشد ، از این تعداد بالغ بر 40% آنها تحت پوشش این انجمن در شهرستان رباط کریم قرار گرفته اند .

وی اظهار داشت: این تعداد مربوط به مددجویانی است که در زندانهای استان تهران تحمل کیفر می کنند و مددجویانی که در سایر استانهای کشور تحمل کیفر می کنند ، ولی ساکن شهرستان رباط کریم هستند ، در این آمار محاسبه نشده اند .

فرماندار شهرستان رباط کریم تأکید کرد : می بایست با همکاری اداره صنایع و معادن ، جهاد کشاورزی و با دعوت از صاحبان مشاغل و افراد خیری که تمایل دارند ، نسبت به بالابردن درآمد سالیانه ستاد، اقدامات جدی بعمل آید .

علی بیگی، از برگزاری مجمع عمومی طی اردیبهشت ماه سال جاری که برگزار خواهد شد خبر داد و گفت : جلسات این ستاد بصورت ماهانه برگزار خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز