استاندار هرمزگان؛

لزوم انعکاس جهانی برنامه های روز ملی خلیج فارس

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۷:۱۳:۴۷
کد خبر: ۳۹۰۹۵۳
لزوم انعکاس جهانی برنامه های روز ملی خلیج فارس
استاندار هرمزگان گفت: نیاز است با تمام قدرت و به کارگیری تمامی امکانات برای معرفی خلیج فارس تلاش کنیم تا این موضوع انعکاس جهانی و داخلی خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشست هم اندیشی ششمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس از تثبیت دبیرخانه دائمی این جشنواره و برگزاری مراسم روز ملی خلیج فارس در استان هرمزگان قدردانی کرد و بیان داشت: باید در جهت غنا بخشیدن و رونق بخشیدن به جشنواره ملی خلیج فارس در استان هرمزگان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: صدا و سیما و رسانه ها تبلیغات و پوشش رسانه ای گسترده ای برای این جشنواره داشته باشند چون انعکاس جهانی این جشنواره موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را روزی حیثیتی و مهم برای ایرانیان دانست و افزود: باید همواره روی موضوع خلیج فارس حساسیت داشته باشیم و در این روز که یک نماد ملی محسوب می شود نیاز است با تمام قدرت و به کارگیری تمامی امکانات برای معرفی خلیج فارس تلاش کنیم تا این موضوع انعکاس جهانی و داخلی خوبی داشته باشد.

جادری خاطرنشان کرد: در جلسه ای که برای جشنواره خلیج فارس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم، وزیر ارشاد وعده داد تا برای حضور وزیر امور خارجه در جشنواره خلیج فارس در بندرعباس پیگیری و مذاکرات لازم را انجام دهد که در صورت حضور وزیر امور خارجه در این جشنواره پیام دیپلماسی ایران نیز از طریق جشنواره خلیج فارس مطرح می شود که نیاز است اطلاع رسانی مناسب در این خصوص انجام شود.

ششمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس از هشتم تا دهم اردیبهشت ماه در جزیره هرمز و بندرعباس برگزار می شود.

 

نظر شما