روز چهارشنبه رخ می‌دهد

افت فشار و قطع احتمالی آب در مناطقی از قم

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۷:۴۷
کد خبر: ۳۹۱۰۴۸
افت فشار و قطع احتمالی آب در مناطقی از قم
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم از افت فشار و قطعی احتمالی آب در بخش‌هایی از مناطق دو، سه و 6 شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهدی نظرزاده با اشاره به افت فشار و قطعی احتمالی آب در بخش‌هایی از مناطق دو، سه و 6 شهر گفت: این امر به منظور تعویض دو فقره شیرخط در راستای تکمیل طرح توسعه خطوط آب‌رسانی منطقه غرب شهر قم انجام می‌شود.

وی این مناطق را شامل محدوده خیابان‌های امام (حد فاصل میدان امام تا سه راه خورشید)، امام‌زاده ابراهیم، توحید، بعثت، سوم خرداد، 16 متری ولی‌عصر(عج) واقع در منطقه شیخ آباد و فرعی‌های منشعب اعلام کرد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم زمان اجرای این پروژه را از ساعت هفت صبح تا 22 روز چهارشنبه 25 فروردین‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب تمام تلاش خود را به منظور اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه به کار خواهند بست.

وی در پایان ضمن قدردانی از صبر و بردباری همشهریان گرامی در زمان اجرای این پروژه گفت: شرکت آب و فاضلاب استقرار تانکرهای آبرسانی برای مناطقی که با قطعی احتمالی آب مواجه می‌شوند را در دستور کار قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز