با صدور حکمی از سوی استاندار؛

" لطف اله سیاهکالی مرادی" مشاور استاندار در امور فن آوری های نوین شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۹:۲۰
کد خبر: ۳۹۱۰۸۶
 لطف اله سیاهکالی مرادی  مشاور استاندار در امور فن آوری های نوین شد
با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، لطف اله سیاهکالی مرادی به عنوان مشاور استاندار در امور فن آوری های نوین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی در حکمی، لطف اله سیاهکالی مرادی را به عنوان مشاور استاندار در امور فن آوری های نوین منصوب کرد. در بخشی از حکم استاندار خطاب به ایشان آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده استانی و ملی جنابعالی بویژه در حوزه های فنی و تکنولوژی بدینوسیله جنابعالی را بعنوان مشاور در امور فن آوری های نوین منصوب می نمایم.

وی در ادامه آورده است: انتظار دارد باتوجه به شرایط و مختصات ممتاز استان قزوین و نظر به اینکه مصمم هستم انشاالله درحوزه فن آوری های جدید، استان قزوین جایگاه ملی و استانی برتری پیدا کند در این راستا نیاز به پیگیری مجدانه برای جذب سرمایه گذار داخل وخارجی داریم، که لازم است با همکاری و همراهی سایر حوزه های مرتبط دراین زمینه، برنامه ریزی و اقدامات مناسب بعمل آورید. امیدوارم با تکیه به الطاف الهی و به تاسی از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و تلاش در راستای عملیاتی کردن برنامه های دولت تدبیر و امید در این بخش موفق باشید.

گفتنی است مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان های زنجان، چهارمحال بختیاری، قائم مقام فنی سازمان صدا و سیمای کشور و معاونت رئیس سازمان صدا و سیما در رسانه ملی از جمله سوابق مدیریتی لطف اله سیاهکالی مرادی می باشد و سه کتاب «کیک قدرت و رسانه های نوین»، «تولید محتوا در رسانه های نوین» و «مدیریت در رسانه های نوین»  از تالیفات ایشان می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز