یونسی در جلسه ستاد گرامیداشت مقام معلم استان:

پاسداشت مقام معلم تجلیل از فضیلت، آگاهی و دانایی است

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۲:۱۹
کد خبر: ۳۹۱۰۸۹
پاسداشت مقام معلم تجلیل از فضیلت، آگاهی و دانایی است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: پاسداشت مقام معلم پاسداشت فضیلت، آگاهی و دانایی است و استاد شهید مرتضی مطهری متفکر انقلابی، فیلسوف، علامه و دانشمند زمان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه ستاد گرامیداشت مقام معلم استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام معلم و دانش آموز مازندران، با بیان اینکه جمیع فضایل انسانی در شهید مطهری جمع و آن شهید بزرگوار به فرموده امام راحل در طهارت روح، قدرت بیان و شهامت بی‌نظیر بود، بیان داشت: باید نسل های مختلف و جوانان با اندیشه های شهید مطهری آشنایی کامل و عمیق داشته باشند و این مهم باید از دوران کودکی و مقطع دبستان آغاز شود و در دیگر مقاطع تحصیلی تداوم یابد.

یونسی بر تشکیل ستاد گرامیداشت مقام معلم از سوی فرمانداران و بخشداران، تاکید کرد و یادآور شد: 12 اردیبهشت روز بزرگ و مهمی است و در این مراسم برنامه های معرفتی و شناخت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری گنجانده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از مقام معلم باید سال به سال باشکوه تر برگزار شود، عنوان داشت: معلمان سرمایه‌های معنوی جامعه هستند و تقدیر از مقام معلم در واقع تجلیل از مقام فرهیختگان، فرهنگ سازان و میراث داران انبیا و مروّجان بینش، دانش، اخلاق و انسانیت است.

یونسی بر مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در برگزاری هر چه باشکوه تر این مناسبت تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم از ظرفیت مردم و تشکل های مردم نهاد در پاسداشت مقام معلم بهره گیری شود  و رسانه ها و رسانه ملی در این راستا اهتمام مجدانه نمایند.

معاون استاندار افزود: دیدار با خانواده معلمان شهید، معلمان آزاده و معلمان جانباز در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه عیسی قاسمی طوسی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو این ستاد به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

نظر شما