مدیر پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه خبر داد:

پاسخ به نیاز بازار برای تولید مفتول هشت میلیمتری

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۳:۰۱
کد خبر: ۳۹۱۱۵۵
پاسخ به نیاز بازار برای تولید مفتول هشت میلیمتری
مدیر پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه گفت: به نیازهای بازار برای تولید مفتول هشت میلیمتری در سال 1394 پاسخ داده‌ایم و تا کنون به هر میزان تقاضا داشتیم مفتول هشت میلیمتری تولید کردیم و تعهداتمان را نسبت به بازار انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا کریمی پور با بیان اینکه پالایشگاه به غیر از تولید کاتد یک واحد ریخته‌گری تولید مفتول هشت میلیمتری دارد، تصریح کرد: این واحد خوراک اولیه کارخانه‌های کابل سازی کشور را تأمین می‌کند.

وی افزود: تولید مفتول بر اساس تقاضای بازار است و به هر میزان تقاضا وجود داشته باشد ما واحد تولید را بر اساس آن استارت می‌کنیم.

کریمی پور در  ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده محصولات شرکت گفت: اقدامات انجام شده هم در زمینه انرژی و تجهیزات و هم در خصوص نیروی انسانی صورت گرفته است تا با کاهش هزینه‌ها در قیمت تمام‌شده محصول تغییراتی ایجاد کنیم.

وی درباره فاز نخست اقدامات که مربوط به کاهش انرژی و بالا بردن توان دستگاه‌ها است اظهار داشت: در حوزه تولید مفتول هشت میلیمتری که در واحد ریخته‌گری پیوسته انجام می‌شود  با تغییراتی که در ترانس‌ها و اضافه کردن بانک‌های خازنی به وجود آوردیم  موفق به کاهش خوبی در مصرف برق شدیم.

کریمی پور افزود: همچنین با تغییراتی در برنامه تولید، موفق به کاهش قیمت تمام شده مفتول هشت میلیمتری شدیم.

مدیر پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه در ادامه به اقداماتی که در خصوص افزایش سطح کارآیی و بهره وری کارکنان پالایشگاه انجام شده است پرداخت و  تصریح کرد: افزایش تولید پالایشگاه در سال گذشته از 168000 تن به 185 هزار تن نشان دهنده بالا بودن سطح آمادگی پرسنل و آماده به کاری تجهیزات پالایشگاه است.

وی بیان کرد: برای افزایش بهره وری باید در کنار ایجاد انگیزه برای نیروی انسانی بحث آموزش های فنی و تخصصی نیز دنبال شود.

کریمی پور در این خصوص اظهار داشت: در طی دو سال گذشته برای تمام نیرو ها به خصوص نیروهایی که در سال 91 به استخدام شرکت درآمدند با همکاری واحد آموزشی مجتمع مس سرچشمه فرایند آموزشی آن ها را تکمیل کردیم تا با افزایش توان تخصصی و کارآمدی نیروها بتوانیم افزایش بهره‌وری داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز