در استانداری کرمانشاه

نشست ستاد جشنواره علمی- فرهنگی «اعتدال» برگزار شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰:۵۵
کد خبر: ۳۹۱۴۴۷
نشست ستاد جشنواره علمی- فرهنگی «اعتدال» برگزار شد
نشست ستاد برگزاری جشنواره علمی- فرهنگی «اعتدال» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه،صبح امروز در نشست ستاد اجرایی جشنواره علمی- فرهنگی «اعتدال» که در حضور شاه حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری و جعفر همتی، مشاور عالی استاندار برگزار گردید مدیران دستگاههای دست اندرکار این همایش ملی به بحث و تبادل نظر در خصوص اجرای این همایش پرداختند.

شاه حسینی –معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه- با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اعتدال خاطرنشان ساخت تحولات و واقعیتهای جهان امروز به خوبی نشان میدهد که دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به فرهنگ مبتنی بر اعتدال و گفتگو دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به دقت نظر و ظرافت دیدگاه دکتر روحانی –رییس جمهور محترم-  برای اتخاذ مشی اعتدالی در مدیریت اجرایی کشور افزود: در اجرای این همایش ملی لازم است در کنار جامعیت و گستردگی موضوع برنامه به تعمق و اثربخشی آن در سطح جامعه نیز توجه کافی داشته باشیم.

گفتنی است جشنواره علمی، فرهنگی و هنری «اعتدال» قرار است در گستره ی ملی، با حمایت استانداری و همکاری دانشگاه رازی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر دستگاههای اجرایی ؛ در بخشهای متنوعی از قبیل مقالات علمی، شعر، داستان، تئاتر خیابانی و نمایشگاه عکس در محل تالار انتظار برگزار شود.

 

نظر شما