شهردار تبریز:

برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ را با محوریت یک کمیته کشوری پیگیری می کنیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۵:۴۰
کد خبر: ۳۹۱۴۴۹
برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ را با محوریت یک کمیته کشوری پیگیری می کنیم
نجفی به برنا گفت: علیرغم این که در سطوح مختلف مدیریتی استان، تفاوت دیدگاه وجود دارد، همراهی و همدلی بین آنان، انکار نشدنی است و همین همکاری و همدلی، منشا خیر و برکت بسیاری برای شهر و شهروندان شده است.

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و اقدام هرچه سریعتر برای دستیابی به اهداف تعریف شده «تبریز 2018» گفت: زمان آن فرا رسیده است که پیشنهادها و نظرات ارائه شده به صورت برنامه ای محکم و متقن، تدوین شود و هر اقدامی نیز با محوریت برنامه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به عنوان بازوی اجرایی این سیاست ها و برنامه ها، تمام تلاش خود را برای اعتلا و ارتقای جایگاه تبریز انجام خوهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم جلب مشارکت دولت در این زمینه اشاره کرد و گفت: طی رایزنی ها و هماهنگی هایی که با وزارت امور خارجه و وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته، تلاش داریم تا برنامه‌های تبریز 2018 را با محوریت یک کمیته کشوری، پیگیری کنیم.

نجفی، در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر از مسئولان شهری و استانی به دلیل همراهی و همدلی با شهرداری تبریز، تاکید کرد: علیرغم این که در سطوح مختلف مدیریتی استان، تفاوت دیدگاه وجود دارد، همراهی و همدلی بین آنان، انکار نشدنی است و همین همکاری و همدلی، منشا خیر و برکت بسیاری برای شهر و شهروندان شده است.

وی در پایان، بار دیگر از حاضرین در این جلسه، دعوت کرد که پیشنهادهای نهایی خود را برای تدوین برنامه های جامع، ارائه دهند تا در شورای سیاست گذاری، مراحل ویژه خود را طی کرده و به اجرا گذاشته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز