سایت اینترنت پرسرعت ۳G مخابرات شهر سرابله راه اندازی شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰:۵۱
کد خبر: ۳۹۱۴۶۲
سایت اینترنت پرسرعت ۳G مخابرات شهر سرابله راه اندازی شد
مدیر عامل شرکت مخابرات استان ایلام از راه اندازی و افتتاح سایت اینترنت پر سرعت 3G مخابرات در شهر سرابله مرکز شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-حشمت اسدی مدیر عامل شرکت مخابرات استان ایلام بیان: فاز اول این سایت اینک مورد بهره برداری قرار گرفته و تا 15 اردیبهشت ماه امسال نیز فاز دوم این سایت افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون شهرهای ایلام، سرابله، ایوان، دره شهر، آبدانان، دهلران، مهران و ارکواز ملکشاهی در استان ایلام از سایت خدمات اینترنت پرسرعت 3G برخوردار هستند.
اسدی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت، به روز کردن سیستم ها و همگام شدن با تکنولوژی های روز از اهداف مخابرات است، افزود: مناطق و شهرهایی این استان که امکان نصب این سایت در آنها وجود داشته باشند شناسایی شده و مراحل مقدماتی نصب آنها نیز انجام شده که پس از تایید نهایی در مرکز(تهران) عملیات نصب سایت های 3G در آنها انجام خواهد شد.
مدیر عامل مخابرات استان ایلام تاکید کرد: 3G نسل سوم اینترنت همراه اول مبتنی بر دیتا است و امکان استفاده از اینترنت پرسرعت و اینترنت چند رسانه ای را برای گوشی های تلفن همراه که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند را فراهم می کند.
وی دیگر مزایای نصب این سایت ها را افزایش پهنای باند و دسترسی به اینترنت پرسرعت، افزایش کیفیت و تنوع خدمات، کاهش تاخیر ارتباط و افزایش امنیت ارتباطات، امکان توسعه آموزش مجازی در کشور بر بستر اینترنت و امکان دریافت و مشاهده برنامه های تلویزیونی اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز