نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهریار :

اولویت برنامه های مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام است

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۷:۱۷
کد خبر: ۳۹۱۵۴۳
اولویت برنامه های مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام است
جمشید فرجی نائب رئیس شورای گفت شهر شهریار در سال جدید با توجه به اجرای پروژه های شاخص ، اولویت شورای شهر شهریار تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است .

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ، جمشید فرجی نائب رئیس شورای شهر شهریار در گفتگو با خبرنگاران گفت: با اشاره به اینکه باتدبیر داهیانه مقام معظم رهبری امسال، سال "اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال اقدام و عمل نامگذاری کرده اند باید هرچه در توان داریم به کار گرفته شود تا قول های که به مردم داده ایم عملی گردد .

وی افزود : در سال جدید با توجه به اجرای پروژه های شاخص ، اولویت شورای شهر شهریار تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است .

فرجی با اشاره به احداث پروژه شاخص تقاطع غیرهمسطح شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: پروژه میدان شهید صیاد یکی از ابَر پروژه های شهر است که  چندین مسیر دسترسی در این میدان تعریف شده و امیدواریم امسال به بهره برداری می رسد .

نائب رئیس شورای شهر شهریار در بخش دیگری از تصویب بودجه دویست و هشتاد و سه میلیارد تومانی شهرداری شهریار در سال 95 خبر داد .

 وی بودجه سال 95 را به دو قسمت جاری و عمرانی تقسیم کرد و در ادامه گفت : از رقم کل بودجه سال 95 سهم عمرانی با 74 در صد و سهم جاری با 26 درصد اعلام کرد .

نائب رئیس شورای شهر در پایان سخنان خود با اشاره به پیش بینی بودجه 95 شهرداری شهریار تاکید کرد : مجموعه شهرداری باید با تلاش و کوشش مضاعف در راستای تحقق 100 درصدی بودجه گام بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز