مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی:

افزایش تعداد پارکینگ و جزئیات جدید احداث تالار در شهر قزوین

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۷:۲۶
کد خبر: ۳۹۱۶۲۱
افزایش تعداد پارکینگ و جزئیات جدید احداث تالار در شهر قزوین
کمیسیون ماده5 شهر قزوین با توجه به معضلات ترافیکی موجود در مجموعه های تجاری و به خصوص تالارهای پذیرایی در زمان برگزاری، سرانه تامین پارکینگ در تالارهای پذیرایی از 3واحد به 8واحد پارکینگ را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهندس اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: با تاکید بر اهمیت وجود آسایش در محلات و معابر مسکونی، طرح افزایش سرانه پارکینگ تالارهای پذیرایی در راستای احقاق حقوق شهروندی طبق کمیسیون ماده5 تصویب شد.

وی در این راستا افزود: احداث تالارهای پذیرایی در هر یک از کاربرهای مجاز طرح تفصیلی مستلزم اختصاص حداقل 50درصد سطح اشغال زمین جهت تامین فضای باز می باشد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به پاسداشت حقوق شهروندی و جلوگیری از تسری مشکلات و مزاحمت های این قبیل ساختمان ها خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیسیون ماده5 تامین دسترسی سواره و پیاده تالارهای پذیرایی تنها و از معابر اصلی صورت گرفته و ایجاد دسترسی از معابر فرعی همجوار و بن بست ممنوع می باشد.

مهندس اسماعیلی با اشاره به معضلات ترافیکی موجود در مجموعه های تجاری و به خصوص تالارهای پذیرایی در زمان برگزاری مراسمات گفت: سرانه پارکینگ در تالارهای پذیرایی از 3واحد به 8واحد و به ازای هر 100مترمربع فضای سالن پذیرایی افزایش یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز