دکترمسعود سلطانی فر:

استان کهگیلویه و بویراحمد ، باید به مقصد و هدف گردشگری تبدیل شود.

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۹۱۶۹۳
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ومدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان با معاون رئیس جمهوری ورئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛در این نشست دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بیان زیرساخت ها و آخرین وضعیت حوزه گردشگری استان و بخصوص استقبال خوب گرشگران در استان پرداخت.

معاون رئیس جمهوری ورئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، گفت: ماموریت وبرنامه های مختلف این سازمان با موضوعات زیرساخت های گردشگری، صنایع دستی، حفظ و بهره برداری میراث فرهنگی، ساخت موزه استان، تسهیلات صندوق توسعه ملی وصندوق کارآفرینی امید و کمک به بهبود شاخص های گردشگری کهگیلویه وبویراحمد می باشد.

دکترمسعود سلطانی فر تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به استقبال خوب گردشگران، باید به مقصد و هدف گردشگری تبدیل شود.

وی اظهار داشت: در این خصوص باید با ایجاد امکانات اقامتی بویژه ارزان قیمت زمینه اقامت گردشگران را در کهگیلویه وبویراحمد فراهم کرد.

سلطانی فر تصریح کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با برپایی جشنواره های مختلف و حضور تورگردان ها، انگیزه بیشتری برای جذب گردشگران و سرمایه گذاران در این حوزه را ایجاد خواهد کرد و استان در این راستا از حمایت های این سازمان برخوردار خواهد شد.

 

نظر شما