استاندار در ستاد ساماندهی امور جوانان استان:

دولت یازدهم به دلال بازی های اقتصادی پایان داد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۸:۵۰
کد خبر: ۳۹۱۷۱۳
دولت یازدهم به دلال بازی های اقتصادی پایان داد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت تدبیر و امید، با آغاز فعالیت خود به دلال بازی های اقتصادی و سیاسی در کشور پایان داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: قبل از فعالیت دولت یازدهم در کشور و به ویژه در اواخر دولت دهم، دلال بازی اقتصادی، واسطه گری و دور زدن تحریم ها از سوی عده ای خاص آغاز شد.

 وی تأکید کرد: دولت یازدهم، با اذن مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مذاکرات علمی خود را در دنیا آغاز و به موفقیت های فراوانی دست پیدا کرد.

سلیمانی  افزود: با این مذاکرات علاوه بر رفع تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، دلال بازی ها، واسطه گری ها و دور زدن تحریم ها به پایان رسید.

وی تصریح کرد: برقراری ارتباطات گسترده سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دولت یازدهم با کشورهای بزرگ دنیا، باعث افزایش اقتدار جمهوری و ثابت شدن حقانیت ایران اسلامی در عرصه جهانی شد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اکنون عده ای از افراد فرصت طلب، اقدامات مفید دولت یازدهم را زیر سؤال برده و این موفقیت ها را انکار کرده اند. وی اضافه کرد: با ایجاد جدال و بروز سلیقه های شخصی و سیاسی، نمی توان به اقتصاد مقاومتی دست یافت.

سلیمانی عنوان داشت: خوشبختانه سلیقه شخصی، نظرات سیاسی و جدال در چهارمحال و بختیاری وجود نداشته و نباید اجازه دهیم که ایجاد شود.

وی به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره و اظهار کرد: تلاش برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی در کشور از اواخر سال ۱۳۹۲ آغاز و سیاست های آن در ۲۴ بند توسط معظم له ابلاغ شده است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در استان همزمان با فعالیت دولت یازدهم ادامه داد: در این مدت تلاش های زیادی برای افزایش سرمایه گذاری، رونق اقتصادی، رشد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و ارتقای شاخص های توسعه ای در این استان صورت گرفت.

 وی بیان کرد: وجود وحدت رویه بین مردم، مسوولان و قشرهای مختلف در چهارمحال و بختیاری و همچنین فاصله از حاشیه ها، دوری از اعمال نظرات شخصی و جلوگیری از ارائه سلیقه های سیاسی باعث دستیابی به موفقیت های فراوانی در زمینه های مختلف شد. سلیمانی بررسی وضعیت کنونی چهارمحال و بختیاری و مشخص کردن جایگاه این استان در بخش های مختلف را ضروری دانست و یادآور شد: بایستی تا پایان سال جاری، طبق برنامه علمی مشخص، بتوانیم به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: حذف بروکراسی اداری، تسهیل در روند سرمایه گذاری و تلاش برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری جزو برنامه های اولویت دار مسوولان دستگاه های اجرایی استان در سال جاری به شمار می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز