معاون استاندار ایلام: رونق صنعت و تولید مهمترین عرصه تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی است.

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۲:۱۸
کد خبر: ۳۹۱۹۸۴
معاون استاندار ایلام: رونق صنعت و تولید مهمترین عرصه تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: رونق حوزه صنعت و تولید مهمترین عرصه تحقق یافتن شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام-حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: تمام تلاش مدیریت ارشد استان حمایت از حوزه صنعت و رونق تولید است تا بتواند زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب، ایجاد اشتغال و افزایش سرانه درآمد و توسعه استان را فراهم کند. 
وی افزود: در تصمیمات مختلفی که در حوزه رفع موانع تولید استان اتخاذ می شود وحدت رویه نیاز است چون باید با تعامل مطلوب بین دستگاه های خدمات رسان، بانک ها و بخش خصوصی بستری فراهم کنیم تا بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه دهد چرا که تحقق این مهم به رفع موانع اشتغال کمک می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: سیاست کلی ما در بخش صنعت در سال جاری اینکه واحدهایی را که در حال حاضر در مدار تولید قرار دارند اما با ظرفیت پایین فعالیت می کنند را به حداکثر ظرفیت برسانیم.
عسگری یادآور شد: مواردی در استان وجود دارد که فعالیت تولید آنها به حدی نیست که بتواند سود ده باشد یا سود آنها به گونه ای نیست که علاقه ای برای توسعه پیدا کردن داشته باشند بنابراین تمام تلاش ستاد تسهیل کمک به این واحدها برای رسیدن به رشد حداکثری است.
وی گفت: یکسری واحدهایی هم در استان وجود دارند که کوچک و خورده واحد هستند که با کمک ستاد تسهیل و یک منابع کوچک مالی می توانند مشکلات شان را حل و فصل کرد که در این زمینه برای واحدهایی که نیاز به سرمایه در گردش و امکان وثیقه دارند منابع و پشتیبانی مالی فراهم است.
در این نشست مسائل و مشکلات چهار واحد تولیدی کارخانه شیر ایلام، کولاک غرب، فاز جدید کارخانه نورد ایوان،شرکت بهشت دیواس دره شهر (دستمال کاغذی) بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز