بانک ها در پرداخت تسهیلات سیل زدگان وحدت رویه داشته باشند

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۷:۰۲
کد خبر: ۳۹۲۰۴۳
بانک ها در پرداخت تسهیلات سیل زدگان وحدت رویه داشته باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: بانک های استان باید درپرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان سیل آبان سال گذشت وحدت رویه را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام-شاپور پولادی  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد، در نشست با مدیران بانک ها و جمعی از مسؤلان استان ضمن انتقاد از عملکرد برخی از شعب بانکی در زمینه نحوه پرداخت تسهیلات از جمله ضمانت، نحوه افتتاح حساب، الزام سپرده گذاری بخشی از تسهیلات و ... تاکید کرد: مدیران بانکی باید سیاست واحدی برای تسهیل و اجرایی شدن پرداخت خسارت به سیل زدگان اتخاذ کنند.

وی با اشاره به مشکل پرداخت تسهیلات به اماکن و واحدهای خسارت دیده شراکتی، پیشنهاد داد: با موافقت شرکا تسهیلات به یکی از آنها پرداخت شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام نیز در این جلسه با اشاره به روند طولانی پرداخت تسهیلات و مشکلات به وجود آمده برای متقاضیان، بر تسریع در پرداخت تسهیلات با رعایت قوانین و مقررات بانکی تأکید کرد.
احمد کرمی به لزوم هماهنگی بیشتر مدیران بانکها با رؤسای شعب بانکها در سطح استان اشاره کرد و گفت: مدیران و روسای شعب در این زمینه باید جلسات و نشست های دوره ای برگزار کنند.
وی همچنین بر هماهنگی دستگاههای مسئول در زمینه جبران خسارت سیل با فرمانداری ها به عنوان نمایندگان دولت و دستگاه حاکمیتی در شهرستان تاکید کرد.
بیش از 10 هزار میلیارد ریال خسارت در جریان سیل آبان ماه سال گذشته به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت ها، 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و صنعتی و یک هزار دستگاه خودرو در استان ایلام خسارت وارد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز