دستگیری سه سارق کیف قاپ با هفت فقره کیف قاپی در رفسنجان

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۵:۴۴
کد خبر: ۳۹۲۱۱۴
دستگیری سه سارق کیف قاپ با هفت فقره کیف قاپی در رفسنجان
مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان، سه متهم به کیف قاپی را با هفت فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "نصرالله عباسی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهرستان رفسنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی سر نخ هایی از سارقان به دست آوردند و حین گشت زنی نامحسوس در محل های وقوع سرقت یکی از سارقان را شناسایی کردند و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل کردند.

عباسی افزود: متهم در ابتدا از گفتن حقیقت طفره می رفت اما نهایتاً با توجه به مدارک و عکس های گرفته شده از متهمان توسط دوربین های مداربسته در محل وقوع جرم، لب به اعتراف گشوده و به هفت فقره کیف قاپی و همدستی دو نفر سارق دیگر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: مأموران این پلیس با تعقیب و مراقبت چندین ساعته، ضمن هماهنگی با مقام قضایی همدستان متهم را نیز دستگیر کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان که توسط مالباختگان شناسائی شدند در بازجوئی ها تاکنون به هفت فقره کیف قاپی اعتراف کردند و اموال کشف نیز به مالباختگان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان خطاب به شهروندان گفت: حدالامکان پول زیاد با خود حمل نکنید و مراقب افراد غریبه که به شما نزدیک می شوند باشید و همچنین در صورت امکان پول خود را در داخل یک کیف کوچک که دور از دید باشد قرار دهید و همواره کیف دستی خود را با دستی که به سمت دیوار است، حمل کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز