فرماندار قائمشهر:

مسئولان باید به درک درستی از اقتصاد مقاومتی برسند

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶:۴۹
کد خبر: ۳۹۲۱۶۷
مسئولان باید به درک درستی از اقتصاد مقاومتی برسند
فرماندار قائمشهر گفت: مسئولان باید به درک درستی از اقتصاد مقاومتی برسند تا کارها به بهترین نحو ممکن عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، مهدی محمدی در نخستین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان در سال 1395، اظهار کرد: مسئولان  باید به تحقق کامل میزان اشتغال حوزه فعالیتی خود احساس مسئولیت کنند تا طبق فرمایشات  و منویات مقام معظم رهبری برنامه ریزی شود.

وی با اشاره  به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید اقداماتی را که در سطح شهرستان عملیاتی می شود را  به حوزه مدیریت و برنامه ریزی اعلام کنند، تصریح کرد: مسئولان باید به درک درستی از  اقتصاد مقاومتی برسند تا کارها به بهترین نحو ممکن عملیاتی شود.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه با شناسایی روستاهای گردشگرپذیر، یک ظرفیت جدید گردشگری را ایجاد کنیم، تصریح کرد: طبق گفته مدیرکل بنیاد مسکن به افرادی که در حوزه روستایی و حیات خانه خود یک آلاچیق 30 متری بنا کنند؛ که موجب تغییر کاربری نشود، به آنها وام با سود کم تعلق می گیرد.

محمدی در پایان فروش انواع صیفی جات در روستای باغدشت را ۶میلیارد تومان دانست و گفت: روستاهای دیگر باید با تلاش مضاعف کاشت خود را افزایش دهند چراکه برخی از روستاها به رغم داشتن زمین از نعمت کشت دوم برخوردار نیستند.

در این جلسه معاون فرماندار قائمشهر گفت: بزرگترین معضل و مشکل جوانان در حوزه شهرستان اشتغال پایدار است.

وی  تصریح کرد: مدیران دستگاه  های اجرایی با ارائه پیشنهادات می توانند به ما برای رفع این معضل بزرگ کمک کنند.

رئیس اداره کار و دبیر کارگروه اشتغال اظهار کرد: اشتغال باید به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد و  تمامی دستگاه ها مشکلات را ارائه تا شناسایی شود.

علی فلاح در پایان گفت: واحدهای تولیدی شهرستان قائمشهر با چالش های اعم از کمبود نقدینگی و کمبود اعتبارات کم بهره مواجه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز