اولویت های فرهنگی سال ۹۵ چهارمحال وبختیاری بررسی شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۹۲۲۰۳
اولویت های فرهنگی سال ۹۵ چهارمحال وبختیاری بررسی شد
اولویت های فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان بررسی و تحلیل شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ در این نشست اولویت های فرهنگی استان در حوزه های خانواده و سبک زندگی اسلامی، اجتماع و تشکل های رسمی و غیررسمی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این نشست با تاکید بر توجه به فرهنگ، اظهار کرد: فرهنگ در راس امور جامعه اسلامی است و از این رو باید به آن توجه جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ادامه داد: باید محتوای همه برنامه ها و فعالیت هایی که در جامعه انجام می گیرد، متناسب با فرهنگ دینی و اسلامی باشد.

وی، حاکم شدن ارزش های دینی و انقلاب اسلامی در جامعه را ضروری دانست و گفت: مسوولان با یک روحیه انقلابی تلاش کنند تا ارزش های دینی حاکم و منکرات و زشتی ها از جامعه دور شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر الگوسازی از مفاخر و مشاهیر استان، خاطرنشان کرد: این استان در همه حوزه ها دارای مشاهیر و مفاخری است که می توان از آنها الگوهای سازنده ای به نسل جوان ارائه داد.

حجت الاسلام نکونام افزود: مفاخر و مشاهیر این استان به خوبی به مردم معرفی نشده اند و ضروری است تا در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گرفته شود.

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 95 عصر چهارشنبه با حضور اعضای این شورا در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز