نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ارتش ایران متمایز و بی نظیر است

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۲:۱۸
کد خبر: ۳۹۲۶۷۶
ارتش ایران متمایز و بی نظیر است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ایمان واعتقاد انقلابی و مکتبی، مهم ترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی بوده که آن را از تمام ارتش های جهان متمایز کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس، با تبریک و گرامی داشت روز ارتش (29فروردین) افزود: رهبرمعظم انقلاب از روی شناخت دقیق و عمیق ارتش ایران را بی نظیر توصیف کرده اند و تجربه نیز نشان داده است، ارتش کشورهای دیگر مرد میدان های سخت نیستند.

وی ادامه داد: ارتشیان ایران به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و رهبر خود را با استدلال و دلیل منطقی دوست دارند که همین امر انگیزه های آنان را تقویت کرده است.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به آغاز هفته پدران آسمانی، بر لزوم توجه و گرامی داشت فرزندان شهدا تاکید و اضافه کرد: شهدا انقلاب را به دست ما و فرزندان خود را به دست انقلاب سپرده اند که حفظ این سرمایه های انقلاب یک رسالت مهم و همیشگی است.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، روز زمین پاک (دوم اردیبهشت)را نیز یکی از مناسبت هایی دانست که باید موجب تمرکز بیشتر بر موضوعات زیست محیطی باشد و نهادهایی مانند شهرداری نیز باید برای حفظ بهداشت شهری و جمع آوری زباله و همچنین پاکسازی خورها تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های خود، امر به معروف و نهی از منکر را موضوعی مهم دانست و خاطرنشان کرد: مخاطب شناسی و شناخت عقبه فکری و اعتقادی فردی که مورد خطاب امر به معروف و نهی از منکر است ،بسیار مهم بوده و موجب اثربخشی این حرکت می شود.

آیت الله نعیم آبادی همچنین خواستار مطالعه تاریخ توسط اقشار مختلف جامعه شد و بازخوانی سرگذشت پادشاهان قدیم مصر که به نام فرعون شناخته می شدند را بسیار سودمند و آموزنده توصیف کرد.

به گفته امام جمعه بندرعباس،شناخت این بخش ازتاریخ موجب می شود فرعون های زمان حاضر نیز شناسایی شده و مسیر سقوط آنان که یک وعده الهی است، تسریع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز