در سال ۹۴ صورت گرفت؛

رفع بیش از ۳ هزار مورد سد معبر در منطقه ثامن

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۲:۲۱
کد خبر: ۳۹۲۷۸۸
رفع بیش از ۳ هزار مورد سد معبر در منطقه ثامن
شهردار ثامن گفت: طی سال 94 بیش از 3 هزار و 300 مورد تخلف سد معبر انجام شده توسط کسبه و دستفروشان در سطح منطقه رفع گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید ضمیری در جمع خبرنگاران با بیان این نکته گفت: با توجه به تراکم بالای جمعیتی منطقه و در راستای تامین امنیت و جلب رضایت شهروندان وزائران، نیروهای خدمات شهری ثامن همه روزه به پاکسازی منطقه از عاملان سد معبر می‌پردازند.

وی افزود: علاوه بر انجام عملیات جمع آوری و انتقال متدکیان وکارتن خواب‌ها از سطح منطقه، نیروهای سد معبر اداره خدمات شهری شهرداری ثامن طی سال 94 بیش از 3 هزار و 300 تخلف سد معبر انجام شده توسط کسبه و دستفروشان را رفع کردند.

ضمیری با اشاره به جمع آوری هزار و 313 مورد اجناس کسبه‌ای که در معابر شهری منطقه ایجاد سد معبر کردند، ادامه داد: جمع آوری و انتقال بیش از 5  خودروی فرسوده ،جمع آوری هزار و 647 دستفروش، 11 مورد داربست غیر مجاز، 352 مورد تابلو غیر مجاز و سازه های فلزی نازیبا  از سطح منطقه، صدور و ابلاغ 142   فقره اخطاریه قضایی و معرفی به شورای حل اختلاف  و 2 هزار و 451  مورد صدور اخطاریه کتبی به اصناف متخلف از دیگر اقدامات اداره رفع  سد معبر شهرداری ثامن در سال 94 بوده است.

شهردار ثامن خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شهری امن، سالم و زیبا از شهروندان ثامنی و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) خواهشمندیم با نیروهای رفع سد معبر شهرداری ثامن همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز