در حرم مطهر رضوی برگزار می شود؛

اعتکاف ایام‌البیض با حضور یک هزار و ۳۰۰ معتکف

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۵:۱۴
کد خبر: ۳۹۲۸۲۲
اعتکاف ایام‌البیض با حضور یک هزار و ۳۰۰ معتکف
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: اعتکاف ایام‌البیض امسال حرم مطهر رضوی از ۲ تا ۴ اردیبشت ماه (۱۳ تا ۱۵ ماه رجب) با حضور ۱۳۰۰ معتکف آقا در مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدخلیل منبتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتکاف ایام‌البیض امسال حرم مطهر رضوی از تاریخ دوم تا چهارم اردیبشت ماه (13 تا 15 ماه رجب) در مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این اعتکاف با حضور 1300 معتکف آقا برگزار می‌شود و آمار معتکفان امسال با توجه به وسعت فضای مسجد گوهرشاد پس از تغییرات صورت گرفته با افزایش هزار نفری نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: معتکفان جهت دریافت کارت ورود و اعزام به محل اعتکاف، از ساعت 23 الی 24 روز چهارشنبه مورخ اول اردیبشهت ماه با همراه داشتن ملزومات شخصی و مدرک شناسایی معتبر (کارت ملی برای هموطنان عزیز و گذرنامه یا کارت اقامت برای غیر ایرانیان) به محل ورودی شیخ طوسی جنب دارالشفاء مراجعه و از مراجعه مستقیم به محل برگزاری مراسم اکیداً خودداری کنند.

منبتی گفت: بدیهی است تاخیر یا عدم حضور در پایگاه، به منزله انصراف تلقی خواهد شد و کسانی که ثبت نام قطعی کرده‌اند، چنانچه به هردلیل در مراسم شرکت نکرده یا مبادرت به اعزام جایگزین کنند تا پنج سال از پذیرش محروم خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز