شبکه آبرسانی شرب ۳۵ روستای سیل زده استان ایلام وصل شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۱:۲۰
کد خبر: ۳۹۲۸۸۴
شبکه آبرسانی شرب ۳۵ روستای سیل زده استان ایلام وصل شد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: بر اثر وقوع سیل روزهای گذشته در این استان، شبکه آب شرب 48 روستا قطع شده بود که با تلاش نیروهای امدادی این شرکت تاکنون شبکه آبرسانی 35 روستا وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-نورالله تیموری  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام 

اعلام کرد: بارش شدید باران در چند روز گذشته منجر به جاری شدن سیل در مناطق مختلف این استان شد و به بسیاری از تاسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان‌های دهلران، چرداول، ملکشاهی، مهران و آبدانان خسارت وارد کرد.

وی افزود: با تلاش اکیپ های شرکت آبفار استان تاکنون آب شرب 35 روستا وصل شده و تلاش برای برقراری و وصل مجدد شبکه آب 13 روستای دیگر بی وقفه ادامه دارد که امیدواریم تا ساعات آینده شبکه آب این روستاها نیز وصل شود. 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: هم اکنون آبرسانی سیار با 16 دستگاه تانکر در روستاهایی که شبکه آبرسانی آنها مشکل دارد در حال انجام است. 
تیموری میزان خسارت وارد شده به خطوط انتقال و ایستگاه های پمپاژ مناطق سیل زده این استان را بین 10 تا 90 درصد اعلام کرد و گفت: کارشناسان شرکت آبفار استان ایلام در حال بررسی و برآورد میزان دقیق خسارت ها به شبکه آب و فاضلاب روستایی هستند.
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان ایلام طی هفته گذشته مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد و خسارت های زیادی به زیرساخت ها، راه ها، تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی و مزارع کشاورزی وارد کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز