جسد زن باغدار پس از چهار روز در رودخانه گدارخوش از آب گرفته شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۴:۵۵
کد خبر: ۳۹۲۹۱۵
جسد زن باغدار پس از چهار روز در رودخانه گدارخوش از آب گرفته شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از پیدا شدن جسد زن باغداری که چهار روز پیش در پی جاری شدن سیل در منطقه میمک مفقود شده بود، خبر داد و گفت: جسد این زن ساعتی پیش توسط امدادگران هلال احمر دررودخانه گدارخوش از آب گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام-محمد سلیمانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اعلام کرد: این زن عصر چهارشنبه هفته گذشته در منطقه میمک از توابع بخش صالح آباد شهرستان مهران همزمان با وقوع سیلاب ناپدید شده بود که پس از چهار روز تلاش و جستجوی تیم های امدادی ساعتی قبل 300 متر پایین تر از محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یادآور شد: جسد این زن در نزدیکی محلی که آخرین بار دیده شده بود در میان سنگ و صخره های حاشیه رودخانه گدار خوش گرفتار شده بود که توسط امدادگران هلال احمر به بیرون منتقل گردید. 
وی با بیان اینکه عملیات جستجو برای یافتن جسد این زن پس از پایین آمدن ارتفاع آب رودخانه گدارخوش در شهرستان مهران امکان پذیر شد، افزود: البته از همان ساعت اولیه اعلام مفقودی جستجو برای یافتن این فرد توسط تیم های امدادی و اهالی محل آغاز شده بود. 
سلیمانی با اشاره به استفاده از تیم های پشتیبانی هلال احمر و بکارگیری سگ های زنده یاب برای یافتن این زن تاکید کرد: بارش های دو روز گذشته موجب افزایش حجم آب این رودخانه شده بود و همین امر عملیات جستجو را با مشکل مواجه کرده بود. 
رودخانه گدار خوش از ارتفاعات بخش چوار در شهرستان ایلام آغاز و پس از طی دشت های منطقه صالح آباد و شهرستان مهران وارد کشور عراق می شود. 
بارش های شدید باران اواخر هفته گذشته در بیشتر مناطق استان ایلام موجب جاری شدن سیل، طغیان رودخانه های سیمره، دویرج و گدارخوش و کنجان چم و آبگرفتگی معابر شهری به ویژه در شهرستان دهلران شد در این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز