مراحل آماده سازی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام به تعویق افتاد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۹۲۹۵۰
مراحل آماده سازی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام به تعویق افتاد
سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: تمرینات آماده سازی این تیم برای شرکت در مسابقات نهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان بعد از کش و قوس های فراوان هنوز آغاز نشده و بدلایل مختلف به تویق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام -ایناس آراسته نژاد سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با بیان اینکه تنها چند ماه به شروع بازی های لیگ باقی است، اظهار کرد: هنوز مجوز آغاز تمرینات آماده سازی این تیم از سوی وزارت نفت صادر نشده است. 

وی افزود: این تیم با کمبود امکانات و عدم داشتن مجوز برای شروع تمرینات آماده سازی رو به رو است در حالیکه تیم های دیگر ضمن در اختیار گرفتن بازیکنان مورد نیاز در پست های مختلف، تمرینات خود را اغاز کرده اند.
آراسته نژاد با بیان اینکه لیست تیم فوتبال پالایش گاز ایلام هنوز تکمیل نشده در حالیکه مرداد ماه مسابقات لیگ برتر آغاز می شود، تاکید کرد: پروسه بسیار طولانی اداری صدور مجوز از سوی وزارت نفت به سود نماینده استان ایلام نیست.
سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام یادآور شد: این روند طولانی باعث می شوند بازیکنان تمرینات فشرده و سختی را انجام دهند و در کمترین زمان ممکن خود را به بالاترین سطح از آمادگی جسمانی و هماهنگی تیمی برسانند. 
وی ابراز امیدواری کرد با لحاظ کردن فرصت کوتاه تا شروع مسابقات، با برنامه ریزی مدون، اصلاحی، مدرن، فشرده و فنی بتوانیم بازیکنان خود را به سطح بالایی از آمادگی برای حضور قوی و موثر در دوره آتی مسابقات لیگ برتر برسانیم. 
آراسته نژاد گفت: بانوان فوتبالیست ایلامی در دوره گذشته لیگ برتر با وجود شایستگی فراوان به دلیل کمبود امکانات و تعویق برنامه آماده سازی در رده هفتم جدول این مسابقات قرار گرفتند.
وی با اشاره به سقوط دو پله ایی این تیم در دوره گذشته در مقایسه با دور ماقبل مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: این سقوط چیزی از شایستگی های بازیکنان این تیم کم نمی کند. 
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز نماینده استان ایلام در مسابقات لیگ برتر فوتبال در انتظار صدور مجوز از سوی مسئولان شرکت گاز و وزارت نفت است تا تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در نهمین دوره لیگ برتر آغاز کند.

 

نظر شما