گوش‌ شکسته‌های کشتی لرستان گرد هم آمدند

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۹۵۸
گوش‌ شکسته‌های کشتی لرستان گرد هم آمدند
اولین جلسه‌ی اعضای هیأت کشتی استان لرستان با روسای هیئات کشتی شهرستان‌ها در سال جدید در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، رئیس هیأت کشتی لرستان در این جلسه با بیان این که امیدوار است سال 1395 کشتی لرستان بتواند روند رو به رشدی داشته باشد، اظهار داشت: هدف ما تدوین برنامه ای منظم برای کشتی لرستان در سال پیش رو است.
"وحید والیزاده‌مرادی" ادامه داد: ما در این راه از نظرات تمامی پیشکسوتان و دست‌اندرکاران کشتی در سراسر استان استقبال می‌کنیم کما این که تا کنون سعی ما بر بهره‌گیری از دیدگاه‌های اعضای سابق هیأت بوده است.
وی ضمن ابراز گلایهاز مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ابراز داشت: کشتی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در بین جوانان لرستانی و البته پرافتخارترین است، از آقای دکتر عزیزپور انتظار توجه بیش‌تر به این رشته را داریم چرا که کمک و حمایت از کشتی لرستان سرمایه‌گذاری بسیار مطمئنی است.
رئیس هیأت کشتی استان همچنین در خصوص برنامه‌های کشتی لرستان در سال جدید گفت: با همکاری اعضای هیأت استان برنامه سالانه‌ی مسابقات انتخابی، قهرمانی و اعزام‌ها را تدوین کردیم که در جلسه به رأی می‌گذاریم، در صورتی که مورد تأیید روسای شهرستان‌ها باشد برای سال جدید انجام خواهد شد.
در ادامه جلسه روسای هیئات کشتی شهرستان‌ها عملکرد سال گذشته شهرستان خود را بیان و مشکلات و خواسته‌های خود را ابراز کردند.
همچنین در این جلسه "تهمینه سلاحورزی" به ارائه برنامه‌ی بانوان در رشته‌های آلیش و گراپلینک پرداخت و ابراز امیدواری کرد این رشته در سال جدید علاوه بر خرم‌آباد در سایر شهرستان‌های استان فعال شود.
شیرزاد غلامزاده (مسئول کمیته داوران)، مرتضی پاپی‌نیا (مسئول کمیته مربیان) و احمد سرتیپ‌نیا (مسئول حقوقی‌) هیأت کشتی نیز آخرین قوانین و برنامه‌های کمیته های تحت مدیریت خود را ارائه دادند.
همچنین "احمد آشناگر" دبیر هیأت کشتی لرستان تقویم تدوین شده‌ی مسابقات در طول سال جاری را نشان داد و برای تصویب روز برگزاری رقابت‌ها از حاضرین در جلسه رأی‌گیری و برنامه نهایی را به تصویب رساند.
انتصاب جدید در هیأت و تجلیل از روسای هیئات شهرستان‌ها
در حاشیه‌ی جلسه "ساسان مردانی" رسما به عنوان مسئول کمیته کشتی پهلوانی استان منصوب و حکم خود را از رئیس هیأت کشتی استان دریافت کرد.
ضمن این که "محمودرضا ستوده" و "روزبه فرازمند" به ترتیب به عنوان دبیر کمیته داوران هیأت استان و دبیر هیأت شهرستان خرم‌آباد معرفی شدند.
در بخش پایانی جلسه از روسای هیئات کشتی شهرستان‌های استان و چند تن از فعالان کشتی در سال گذشته با اهدا لوح و هدایایی از سوی رئیس هیأت کشتی استان تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز