مدیرکل استاندارد استان لرستان:

رفع عدم انطباق موارد بحرانی دو جایگاه CNG در لرستان

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۲:۳۳
کد خبر: ۳۹۲۹۸۰
رفع عدم انطباق موارد بحرانی دو جایگاه CNG در لرستان
مدیرکل استاندارد استان لرستان:گفت : در اواخر اسفندماه سال گذشته، دو جایگاه CNG در شهرستان های الشتر و ازنا موفق به رفع عدم انطباق های موارد بحرانی شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان، مدیرکل استاندارد استان اعلام کرد: در اواخر اسفندماه سال گذشته، دو جایگاه CNG در شهرستان های الشتر و ازنا موفق به رفع عدم انطباق های موارد بحرانی شدند.   

مرضیه قنبریان افزود: در راستای استانداردسازی جایگاه های CNG، نتایج بازرسی های انجام شده از دو جایگاه سردار چراغی الشتر و موسوی ازنا، حاکی از رفع عدم انطباق موارد بحرانی جایگاه ها می باشد.

وی گفت: پیشتر نیز چهار جایگاه الوندیان خرم آباد، شهرداری الیگودرز، و جایگاه های عشایر و چمران شهرستان بروجرد موارد بحرانی را رفع کرده و در راستای تخصیص ده درصد کارمزد خدماتی آن ها، مکاتبات لازم با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان انجام گرفت.

 

مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: از 51 جایگاه CNG استان، در حال حاضر 36 جایگاه در راستای استانداردسازی اقدام کرده اند.

بر اساس این گزارش: اختصاص 10 درصد کارمزد خدماتی به جایگاه داران، به شرط ارائه تاییدیه بازرسی از شرکت های بازرسی فنی CNG مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران است که این موضوع، ضمانت اجرایی استانداردسازی جایگاه های CNG را افزایش خواهد داد.

 

 96 پروانه استاندارد در لرستان صادر شد

مدیرکل استاندارد لرستان از صدور 96 پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی استان در سال 94 خبر داد.

 مرضیه قنبریان گفت: در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی استان، در سال گذشته 96 پروانه کاربرد علامت استاندارد در لرستان صادر شد.

 

وی افزود: از این تعداد 86 پروانه مربوط به فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری است و 7 پروانه استاندارد تشویقی و 3 پروانه استاندارد کارخانه ای نیز صادر شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان در ادامه گفت: 60 درصد پروانه های صادر شده در حوزه صنایع ساختمانی و معدنی می باشد و 18 درصد نیز در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی، و بقیه موارد نیز مربوط به شیمیایی، خودرو و نیرومحرکه، بسته بندی، نساجی و چرم، و مکانیک و فلزشناسی است.

قنبریان اظهار کرد: در جلسات کمیته علائم سال 94، با تمدید 197 پروانه استاندارد، تعلیق 18 پروانه و 104 مورد ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد موافقت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز