معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان خبرداد:

برگزاری ششمین جشنواره جابربن حیان در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۰:۱۱
کد خبر: ۳۹۳۰۵۲
برگزاری ششمین جشنواره جابربن حیان در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری ششمین جشنواره جابربن حیان در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت 59هزار دانش آموز دوره ابتدایی در قالب یک هزار آموزشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،باقر توکلی گفت:شناسایی و هدایت دانش آموزان خلاق را   ازجمله  اهداف برگزاری جشنواره جابربن حیان محسوب می شود.

وی افزود :  دانش آموزان با شرکت در جشنواره جابر و تحقیق و پژوهش پیرامون مسائل درسی  ، مهارت های زندگی را نیز می آموزند و یاد می گیرند چگونه مسائل را حل کنند و با سایر دوستان خود چگونه ارتباط برقرار کنند.

پروین سبزواررئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی  ابتدایی نیز  گفت : معلمان و والدین مهمترین ارکان تاثیر گذار در فرایند اجرا و تحقق اهداف جشنواره جابر بن حیان تلقی می شوند ، چراکه میزان بهره مندی دانش آموز از فرصت های آموزشی مورد نظر این جشنواره ، مستقیماً با دیدگاهها و عملکرد معلمان و والدین در این رابطه پیوستگی دارد .

وی تصریح کرد :  جشنواره علمی جابر بن حیان در چهار مرحله  آموزشگاهی، منطقه و شهرستانی  ، استانی وکشوری برگزارمی شود .

سبزوار خاطر نشان کرد: در سال  تحصیلی 95-94 جشنواره درحدود یک هزار آموزشگاه  دوره ابتدایی وبا شرکت تقریبا 59هزار  دانش آموز با انجام پروژه های طبقه بندی، آزمایش ، نمایش علمی  وطراحی وساخت برگزار  می شود

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز