مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۳۱۱۵
مراسم معارفه مدیرعامل جدید  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد
با حضور مقامات استانی و مدیرانی از وزارت نیرو و توانیر مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی در حالی برگزار شد که....

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، با حضور مقامات استانی و مدیرانی از وزارت نیرو اکبر حسن بگلو بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد.

وی جانشین حمید کاظمی کیا شد که مدت ۴/۵ سال در کسوت مدیر عاملی شرکت توزیع نیروی برق استان و ۳۵ سال در حوزه وزارت نیرو خدمت کرد و چند صباحی هم در اضافه خدمت بود ؛  ولی معاون هماهنگ کننده شرکت توانیر از او درخواست کرد تا ۵-۶ ماه به مهندس حسن بگلو مدیر عامل جدید کمک کند و همچنین وی را به عنوان مشاور خود در شمالغرب کشور منصوب کرد.

کاظمی کیا :آذربایجان غربی نیاز به اداره انتقال استانی دارد

اظمی کیا مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان در این مراسم گفت : با توجه به مشکلات پیش رو و خط انتقال ; آذربایجان غربی به یک اداره انتقال برق استانی نیاز دارد و باید از تبریز ” آذربایجان ” جدا شود.

وی در ادامه ” با خنده و مزاح ” خظاب به معاون سابقش گفت : مهندس حسن بگلو مدیرعامل جدید و معاون مدیرعامل در برق ارومیه همه جا رو بنده رو دنبال وتعقیب می کرد میاندوآب رفتم شاهیندژ آمد. بعد میاندواب آمد . ارومیه آمدم ارومیه آمد . و بعد معاون بنده شد روزی بهش گفتم نکنه زیرب منو بزنی !!!هر چند برای انتصابش از من نپرسیدن ولی اگر می پرسیدن حتما اولین گزینه ایشان را معرفی می کردم و کاملا تایید می کنم چون جزو مدیران توانمند صنعت برق استان و جوان و فعال هستندو برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

http://nayeghalam.ir/goods/ha1.jpg

حمید کاظمی کیا  با اشاره به اینکه امروز تولید برق در سطح استان بیشتر از مصرف بوده و شاخص بهره مندی در بخش توزیع مثبت می باشد گفت: صد درصد جمعیت شهری و روستایی استان آذربایجان غربی از نعمت روشنایی و سایر مزایای برق بهره مند می باشند.

کاظمی کیا وجود نیروی انسانی توانمند در یک مجموعه را عامل مهم در پویایی آن سازمان ذکر کرد و افزود: بحمد ا… در سال گذشته موفق شدیم تبدیل وضعیت ۳۱۳ نفر از پرسنل شرکت را به انجام رسانیم .

کهوریان : صنعت برق استان باید گسترش یابد

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم  تاکید کرد : برای حمایت و تقویت باید صنعت برق استان گسترش یابد.

کهوریان بر ضرورت توزیع نیروی برق در زندگی افراد جامعه تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بخشی از آسایش مردم نیازمند برق است لازم است برنامه‌ریزی‌های مدونی را در راستای بهره‌مندی مردم استان از نعمت برق در شرکت توزیع نیروی برق استان صورت بگیرد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از حضور پررنگ عرصه برق در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: تلاش برای کاهش تلفات در صنعت برق یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سیاست اقتصاد مقاومتی است.

این مسئول بر ضرورت صادرات توزیع برق در سایر کشورهای دیگر تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر آذربایجان غربی از لحاظ صادرات برق از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و امید است نقش مهمی را در توسعه صادرات توزیع برق داشته باشد.

کهوریان با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی بر ضرورت اجرای فرامین رهبری تاکید کرد و از مسئولان درخواست کرد تمام تلاش خود را جهت تحقق این اقتصاد در کشور انجام داده و تا بتوانند در پایان سال کارنامه خوبی برای در راستای تحقق این اقتصاد ارائه دهند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه  ؛ در حوزه انتقال و تامین خط برق جنوب استان مشکل داریم و باید این مشکل مرتفع شود ؛ پیشنهاد  کرد شرکت برق استان مستقل شود و از برق منطقه ای اذربایجان باید جدا شود.

پروژه انتقال و فوق توزیع در جنوب استان اجرا میشود

محمودرضا حقی فام معاون هماهنگ کننده توانیر نیز در مراسم تودیع ومعارفه ضمن دفاع تمام قد از مهندس کاظمی کیا با مزاح و خنده گفت : باتوج به استقبال و برگزاری مطلوب مراسم از ایشون میخواهم آیین تودیع بنده را در ارومیه برگزار کنند.

وی ادامه داد : از اقای مهندس کاظمی کیا خواهش کردیم که تا ۵ ماه اتی به مهندس حسن بگلو کمک کنند تا به خوبی مجموعه مدیریت شود و مشاور شخص بنده در منطقه شمالغرب منصوب می شود.

محمود رضا حقی فام گفت: مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی مصوب شده که در بخش فوق توزیع و انتقال هزینه خواهد شد .

او افزود : در خط انتقال و حفظ برق در جنوب آذربایجان غربی مشکل داریم برای همین ۸۰ میلیارد تومان پروژه در انتقال و فوق توزیع با همکاری و توان برق منطقه ای آذربایجان انشاالله به زودی کلید میخورد تا قبل از زمستان اجرایی شود و مشکل قطعی برق منطقه حل شود.

حقی فام ادامه داد : کاهش تلفات برق , افزایش پایداری مطلوب شبکه , مدیریت کاهش خاموشی ها , مدیریت فناوری نوین در فوق توزیع و وصول مطالبات باید جزو اولویت های کاری مهندس حسن بگلو در کسوت مدیریت شرکت باشد.

 

 

نظر شما