تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کایرنیای قبرس

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۰:۳۵:۱۳
کد خبر: ۳۹۳۱۵۰
تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کایرنیای قبرس
در دیدار با رییس دانشگاه کایرنیای قبرس همکاری در زمینه های مختلف مورد تاکید قرار گرفت و با توجه به هماهنگی های قبلی تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

به گزارش برنا

دکتر رضا عبدی:در دیدار با رییس دانشگاه کایرنیای قبرس همکاری در زمینه های مختلف مورد تاکید قرار گرفت و با توجه به هماهنگی های قبلی تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

وی افزود: در دیدار با مسوولان دانشگاه یوکلانشایر قبرس در شهر نیکوزیا نیز امکان همکاری دو دانشگاه بررسی و قرار شد تماس مسوولان دو دانشگاه برای آشنایی بیشتر با ظرفیت های موجود و آغاز همکاری احتمالی ادامه یابد.
عبدی اظهار کرد: در جریان این سفر در ضیافت شام دکتر رضا زبیب سفیر جمهوری اسلامی ایران در قبرس نیز در زمینه شرایط خاص همکاری با دانشگاه های قبرس بحث و تبادل نظر شد.
رییس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حاشیه سفر به قبرس همراه با دکتر عبدالرضا راشد رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه ، با پروفسور محمد آک رییس دانشگاه استانبول دیدار و گفت و گو شد، گفت: در این دیدار طرفین نسبت به آغاز همکاری ابراز علاقه کرده و خواستار هموارسازی بسترهای لازم شدند.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد ، این مرکز آموزش عالی در سال 1371 از دانشگاه تبریز منتزع و مدتی به صورت مجتمع آموزش عالی به فعالیت خود ادامه داده و در سال 1372 با تبدیل آن به دانشگاه با عنوان دانشگاه محقق اردبیلی موافقت شد.

 

 

نظر شما