استاندار قم:

اقتدار ارتش جمهوری اسلامی موجب امنیت مرزهای کشور شده است

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۵:۱۳
کد خبر: ۳۹۳۱۷۹
اقتدار ارتش جمهوری اسلامی موجب امنیت مرزهای کشور شده است
استاندار قم در دیدار فرماندهان ارتش استان قم امنیت مرزهای کشور را مرهون اقتدار ارتش جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار فرماندهان پادگان های ارتش و نیروهای مسلح استان قم که صبح امروز به مناسبت روز ارتش صورت گرفت، طی سخنانی به بیان نقش این یگان نظامی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی پرداخت.

استاندار قم با بیان اینکه ارتش ایران دارای بدنه ی مردمی است اظهار داشت: اگر همراهی ارتش با امام خمینی (ره) و انقلابیون نبود انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت.

وی با اشاره به پشتیبانی رهبر کبیر انقلاب از ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: بسیاری از پیروزی های نظام در جنگ هشت ساله ی تحمیلی نیز مرهون مجاهدت های نیروی ارتش جمهوری اسلامی می باشد.

صادقی رشد و بالندگی ارتش در سالهای پس از جنگ در بخش های مختلف از جمله زمینی، دریایی و هوایی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اقتدار و صلابت این یگان نظامی در کنار سایر نیروهای مسلح موجب امنیت همه جانبه ی مرزهای کشور در این سالها شده است.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با بیان اینکه مجموعه ی دولت نیز خود را موظف به حمایت از ارتش جمهوری اسلامی می داند افزود: امیدواریم با گشایش اقتصادی بتوانیم پشتیبانی های لازم را از این یگان انجام دهیم.

استاندار قم همچنین نامگذاری سال جاری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: تحقق این مهم تنها در سایه ی مشارکت همه ی مردم و بخش های مختلف نظام امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز