امام جمعه ایلام: ورزش همگانی موجب سلامتی، پویایی و نشاط جامعه می شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۲:۴۹
کد خبر: ۳۹۳۲۵۱
امام جمعه ایلام: ورزش همگانی موجب سلامتی، پویایی و نشاط جامعه می شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پرداختن به موضوع مهم ورزش را از عوامل اصلی سلامت، پویایی و نشاط در جامعه دانست و بر فراهم کردن زمینه ورزش همگانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در دیدار مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اگر فرهنگ ورزش همگانی در جامعه حاکم شود آن جامعه بالنده و پویا است.
وی اظهار کرد: باید با استفاده از امکانات نعمت ورزش را در جامعه نهادینه کرد و موقعیت را برای فعالیت ورزش همه اقشار جامعه اعم از مرد و زن، پیر و جوانان و حتی کودکان ایجاد کرد چون با ورزش سلامتی بدست می آید.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ورزش کشورمان در مجامع بین المللی خوب درخشیده است، افزود: درخشش ورزش برای کشورمان دو خصوصیت ارزشمند دارد، اولین خصوصیت ورزش بدست آوردن ارزش و عزت برای کشور است چرا که ورزشکاران با حفظ اصول اسلامی و اخلاقی در میادین ورزشی جهانی حاضر می شوند و با کسب قهرمانی برای کشور افتخار آفرینی می کنند.
حجت الاسلام لطفی مواجه نشدن ورزشکاران حتی با علم به از دست دادن مدال در برابر ورزشکاران رژیم جعلی صهیونیستی را دیگر ارزش ها و خصوصیت فراملی ورزش در جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی یادآور شد: در استان ایلام جوانان مستعد زیادی داریم که انتظار می رود این ظرفیت ها با عالی ترین حد ممکن تربیت شوند تا هم برای خود و هم برای کشور و استان افتخار آفرینی کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این دیدار گزارشی ار عملکرد سال 94 ارائه کرد و گفت: با شروع سال جدید موفقیت های ورزشی ورزشکاران این استان در عرصه های بین المللی نیز آغاز شده است. 
بهروز حیدرزاده تاکید کرد: هم اکنون دو تیرانداز و یک مربی از این استان در مسابقات جهانی تیراندازی برزیل شرکت کرده اند و در رشته وزنه برداری هم وزنه بردار ارزنده ایلامی به مسابقات آسیایی اعزام می شود.
وی افزود: از جمله رویکردهای این اداره کل در سال جدید سال جدید توسعه بیشتر ورزش همگانی و ارزش های فرهنگی در میان ورزشکاران در کنار توسعه ورزش قهرمانی است. 
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام اظهار کرد: بدنبال این هستیم که با همکاری ادارات و دستگاه های مرتبط با حوزه جوانان، استاندار و فرمانداران دغدغه های جوانان و آسیب های اجتماعی مربتط با آنها را کاهش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز