همنوایی نمایندگان منتخب مازندران برای توسعه و ایجاد همگرایی در استان

استاندار مازندران: ظرفیت نمایندگان می تواند به توسعه استان کمک بزرگی کند

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۹۳۳۴۱
استاندار مازندران: ظرفیت نمایندگان می تواند به توسعه استان کمک بزرگی کند
استاندار مازندران در نشست با نمایندگان منتخب مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت نمایندگان می تواند به توسعه استان کمک بزرگی نماید.

به گزارش ربیع فلاح تاکید کرد: از حضور نمایندگان در جلسات مهم استان استقبال می کنیم و استان آمادگی کامل را برای اجرای برنامه های مهم و توسعه ای دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: انتظار داریم همه نخبگان و چهره های استان دغدغه توسعه استان داشته باشند و با همدلی و همگرایی برای حل مشکلات استان گام بردارند.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: امسال، اقتصاد محور همه فعالیت ها و اقدامات ما در استان خواهد بود و پیگیری های مستمر صورت خواهد گرفت و تشکیل قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی در استان در همین راستا بوده است.

در ادامه این جلسه نمایندگان منتخب مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند که مهمترین مباحث مطرح شده به شرح زیر است؛

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه در استان جای تقدیر و تشکر دارد و الحمدلله همگرایی و همدلی ایجاد شده در استان می تواند کمک بزرگی به توسعه استان نماید.

قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح های کلان استان مشخص و همه نمایندگان به دنبال تحقق آن باشند، تعامل و همراهی در عمل باید تجلی یابد. باید بستر سرمایه گذاری به خوبی فراهم شود و ضرورت دارد کمیته خاصی مسائل مربوط به توسعه سرمایه گذاری را دنبال کنند بازرسی، محیط زیست و منابع طبیعی در فرایند سرمایه گذاری تسهیل کننده باشند نه مشکل آفرین.

علی محمد شاعری، نماینده منتخب مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، هم گفت: عملیاتی نمودن شعار سال با اقدام و عمل و برنامه ریزی مناسب قابل انجام است  ، همدلی و همکاری و وحدت بین مجمع نمایندگان و تیم مدیریت استان برای تحقق اهداف مهم استان ضروری است، کار و توسعه در بستر آرامش و همدلی محقق می شود، فضای همدلی در استان اگر تثبیت نشود همه ضرر خواهیم کرد و نباید فضای استان متلاطم شود و مازندران توان کشمکش، تنش و تلاطم را ندارد، فضای بسیار خوبی در استان حاکم است و برگزاری انتخابات سالم آرام، کم تنش و با مشارکت بسیار بالا نمونه بارز مدیریت و تدبیر سیاسی استانداری مازندران است که همه نمایندگان به این موضوع اذعان دارند، مدیریت عملیاتی و اجرایی برای اجرای برنامه ها در استان باید شکل بگیرد و نیازمند مدیران جهادی در این حوزه هستیم.

عبدالله رضیان، نماینده منتخب مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، در این جلسه گفت: نگاه بی طرفانه مجریان انتخابات در استان کاملا محقق شد، در فضایی سالم و بی طرف انتخابات به خوبی در استان برگزار شده و از مسئولین استان تشکر می کنم. یکی از مشکلات اساسی مازندران عدم وجود همدلی و همگرایی کامل بود و همه باید پای کار بیایند و همه در عمل همگرایی را لمس کنند و در جهت رفع مشکلات استان گام بردارند کشاورزی قطب مهم و اصلی استان است و در تولید مرکبات رتبه برتر کشور را داریم ولی باغداران ما بازهم دچار مشکل شدند مدیران مازندران باید ریسک پذیر باشند و روزمرگی را رها کنند، با برگزاری نشست های فصلی باید همگرایی در استان محقق شود. در زمینه ساماندهی امور آب استان کارهای تخصصی انجام شود، ساختار گردشگری مازندران باید تعریف شود تا مردم به سوی ویلا سازی نروند.

ولی الله نانواکناری، نماینده منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین عامل توسعه استان همدلی و انسجام است. همه مردم اعتراض دارند چرا نمایندگان در کنار هم نیستند و منسجم کار نمی کنند؟ خداوند همه نعمت ها را به مازندران داده و امیدواریم مازندران به توسعه پایدار برسد. ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در مازندران است ولی به خوبی بهره برداری نکردیم. بیشترین آب را در مازندران داریم ولی کشاورزان ما در فصل کشت با مشکل کم آبی دچار می شوند. از استاندار مازندران تشکر می کنم که به حوزه کشاورزی عنایت ویژه دارند، در حوزه دریا می توانیم اشتغال بسیار مناسبی ایجاد کنیم، به طرح های نیمه تمام نگاه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم از نتایج این طرح ها بهره مند شویم. همدلی، اتحاد و انسجام می تواند بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را برطرف کند.

علی اسماعیلی، نماینده منتخب مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، از برگزاری انتخابات مهم و حساس در مازندران با مشارکت حداکثری مردم تقدیر و تشکر می کنم. وحدت و همدلی مسئولان استان رسانه ای شود. توجه ویژه به بخش آب استان یک ضرورت است، دو موضوع در استان بسیار مهم و اساسی است یکی کشاورزی که آب مشکل اصلی آن است و دیگری صنعت توریسم که باید به آن توجه جدی شود، زمینه سرمایه گذاری باید تسهیل شود، مدیریت علمی نیاز امروز ماست تا پاسخگوی مشکلات باشد، باید مدیریت استان را تخصصی کرد و همه پاسخگوی عملکرد خود به صورت تخصصی و کارشناسی باشند، تیم جدید نمایندگان مجلس تعامل واقعی را متجلی خواهند کرد.

در پایان این جلسه نمایندگان منتخب حمایت خود را از برنامه های توسعه ای استانداری مازندران اعلام کرده و خواستار تقویت همدلی و همگرایی برای توسعه همه جانبه استان شدند.

همچنین لوح تقدیر و تشکر قائم مقام وزیر کشور توسط استاندار مازندران به نمایندگان منتخب اهداء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز