مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد:

حضور پر نشاط جامعه ورزشی در استقبال از رییس جمهور

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳:۰۰
کد خبر: ۳۹۳۳۵۵
حضور پر نشاط جامعه ورزشی در استقبال از رییس جمهور
فرزاد فتاحی گفت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته جامعه پرنشاط ورزشی همگام با مردم ولایتمدار استان سمنان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی به استقبال کاروان پرافتخار دولت تدبیر و امید می روند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛فتاحی حضور جامعه ورزشی سمنان در استقبال از ریاست محترم جمهور را ازجمله برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: ورزشکاران، مربیان و داوران و متولیان هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌های تابعه با لباس‌های متحدالشکل ورزشی از محل میدان مشاهیر تا میدان سعدی حرکت خواهند کرد تا در مسیر عبور رئیس جمهور محبوب کشورمان قرار گرفته و به استقبال او بروندو سپس در ورزشگاه تختی با ایشان دیدار می نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد : از جمله برنامه های این مراسم می توان به همایش دوچرخه سواری با حضور 100دوچرخه سوار از شهرستان سرخه زادگاه ریاست محترم جمهور تا استادیوم 15هزار نفری ولایت شهرسمنان ، جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور کلیه هیئتهای ورزشی در پارک 17 شهریورسمنان ، اجرای مانور ورزشی هیئت موتور سواری و هیئت اسکیت نام برد.

فرزاد فتاحی با اشاره به این که جوانان فعال عرصه های مختلف با سازماندهی مردمی حضور پررنگی در مراسم استقبال کاروان تدبیر و امید درسمنان خواهند داشت گفت: سازمان های مردم نهاد باحضور خود در استقبال از رییس جمهور یکبار دیگر با وی تجدید پیمان ومیثاق می بندند و جوانان با هماهنگی مسولین در این سفر به صورت خودجوش وظیفه پیگیری لازم برای اطلاع رسانی به جوانان و تسهیل حضور گروه های مردمی در این مراسم را برعهده دارند.

وی در ادامه از نقش سازمان های مردم نهاد در سفر ریاست محترم جمهور به استان سمنان گفت: مقرر است سه غرفه از قبیل دستاوردهای و توانمندیها در حوزه شبکه های زیست محیطی ،بانوان وامور جوانان وامور خیریه در محل استانداری برپا گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص افتتاح استادیوم 15هزارنفری ولایت سمنان گفت : انتظار 12 ساله سمنانی ها برای افتتاح استادیوم 15 هزار نفری به سر رسید و با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و طبق برنامه تنظیمی استادیوم 15 هزارنفری شهرستان سمنان، همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به سمنان و با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ساعت17 روز سه شنبه31 فروردین افتتاح خواهد شد.

وی در پایان با ابراز امیدواری به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان سمنان گفت: درخواست‌های مختلفی در بخش‌های مختلف به خصوص عمرانی را مطرح کرده‌ایم که امیدوارم با توجه به نگاه ویژه دولت به استان سمنان شاهد تصویب آنها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز