پورابراهیمی در پیام تبریکی به مناسبت روز ارتش عنوان کرد:

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۹:۲۶
کد خبر: ۳۹۳۴۴۳
ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک روز ارتش، این نیروی وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران را خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به این دلاورمردان عرصه امنیت و اقتدار کشور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

29 فروردین، یادآور خاطرات و از خودگذشتگی های رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از کیان نظام مقدس اسلامی ایران دفاع کرده و با وفاداری خود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تثبیت کردند.

بی شک آنان که در لبیک به حسین زمان خود دعوت حق را لبیک گفتند و شهادت را پایان زندگی خود قرار دادند به استناد آیات قرآن کریم در نزد خالق خود روزی می خورند و جایگاهی ویژه دارند که شهدای این ارتش سرافراز، از آن بی نصیب نیستند.

امروز نیز این ارتش مقدس گوش به فرمان ولی فقیه با اقتدار نظامی خود خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی است و با آمادگی کامل در عرصه‌ی امنیت موفق و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی را انجام می دهد.

از خداوند متعال توفیقات خانواده و کارکنان شاغل در این نهاد مقدس را تحت اراده‌ فرماندهی معظم کل قوا در راستای خدمت به ملت شهید پرور ایران اسلامی و توسعه اسلام ناب محمدی (ص) را مسئلت دارم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز