در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

رژه اقتدار نیروهای نظامی استان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۹۳۴۶۲
رژه  اقتدار نیروهای نظامی استان برگزار شد
نیروهای مسلح استان قزوین همزمان با سراسر کشور با رژه نظامی در محل لشکر 16زرهی به مناسبت روز ارتش یاد و خاطره ی 8سال جنگ تحمیلی را زنده نگاه داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در روز ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح استان قزوین همزمان با سراسر کشور با رژه نظامی در محل لشکر 16زرهی  یاد و خاطره ی 8سال جنگ تحمیلی را زنده نگاه داشتند.

در این رژه با شکوه واحدهای مختلف نظامی و انتظامی استان گوشه ای از توانمندی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم روز ارتش گفت: خداوند به دفاع از سرزمین نگاه ارزشی دارد و امت را توصیه می کند در دفاع از کیان خود تعصب داشته باشند.

وی  همچنین اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلام ارتش ما در دست سلاح دارد اما در ذهن خود تفکر الهی و معنوی و توحیدی دارد که آن را از دیگران متمایز کرده است.

عابدینی افزود: نیروهای مسلح با اتکا به مردم توانسته اند جایگاه ارزشمند خود را حفظ کنند و موجب امید ملتهای مظلوم جهان نیز باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس آموزه های دینی هر مسلمانی ندای مسلمان دیگری که در ظلم و ستم است را بشنود وظیفه دارد فریادرسی کند و در برابر آن بی تفاوت نباشد و احساس مسئولیت کند و ایران اسلامی امروز چنین بینش و جایگاهی دارد.

امام جمعه قزوین گفت: ارتش ما امروز خواستگاه قرآنی و دینی دارد و در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به اقتدار دفاعی و امنیتی کشور کمک کرده است.

وی عنوان کرد: با اتکا به نیروهای مسلحی که فرماندهی آنها بر عهده مقام معظم رهبری است امروز کشورمان در اوج سربلندی و افتخار قرار دارد و هر گونه توطئه ای را خنثی می کند.

فرمانده قرارگاه علمیاتی لشکر 16زرهی قزوین نیز در این مراسم گفت: ارتش همواره خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می داند و تابع امر ولایت فقیه خواهد بود.

امیر رضایی با قرائت فرازهایی از پیام امام خمینی(ره) به ارتشیان افزود: ارتش جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در سخت ترین دوره حیات خود، راه اقتدار و ایثار را برگزید و امروز نیز بر همان عهد باقی است.

وی همچنین ولایت مداری و تأسی از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را همچون گذشته، وظیفه اصلی نیروهای نظامی خواند و گفت: مردم مطمئن باشند که فرزندان آنها در ارتش از هیچ کوششی برای حفظ دستاوردهای نظام، بسط و گسترش امنیت و اقتدار به آرمان های انقلاب اسلامی دریغ نخواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز