دستگیری هفت سارق به کشف ۳۳ فقره سرقت انجامید

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۶:۴۵
کد خبر: ۳۹۳۴۷۶
دستگیری هفت سارق به کشف ۳۳ فقره سرقت انجامید
فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری هفت سارق و کشف 33 فقره سرقت کیف قاپی، داخل خودرو و منزل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "نصرالله عباسی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و سرقت داخل خودرو در سطح حوزه شهرستان رفسنجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با بررسی محل های وقوع جرم و تجزیه و تحلیل اطلاعات واصله، در یک عملیات چهار نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر و نیز در عملیاتی دیگر موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر سارق منزل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به آگاهی تصریح کرد: چهار سارق دستگیر شده در عملیات اول ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 30 فقره سرقت داخل خودرو و کیف قاپی اعتراف و سه سارق دیگر نیز به سرقت از منزل و داخل خودرو معترف شدند.

سرهنگ عباسی اذعان داشت: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان کیف قاپ تعداد 12دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه لپ تاپ و تعداد زیادی کیف دستی زنانه به همراه مدارک شناسایی کشف کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی مالباختگان به آن ها بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان هشدار داد: بهتر است شهروندان در صورتی که وجوه نقد ، اشیاء قیمتی و یا اوراق بهادار را به همراه دارند از مسیرهای خلوت تردد نکنند و کیف دوشی یا ساک دستی آنان به گونه ای نباشد که امکان سرقت را توسط سارقان تسهیل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز