مدیر کل اداره ورزش وجوانان خبرداد :

۱۵ اردیبهشت ماه از ورزشکاران لرستانی تجلیل می شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۹۳۵۰۹
۱۵ اردیبهشت ماه از ورزشکاران لرستانی تجلیل می شود
در این روزمدال آوران لرستانی که در سطوح مختلف کشوری ، بین المللی، آسیایی ، جهانی و المپیکی درسال 94 درخشیده اند تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، علی یاور عزیز پورمدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان، گفت: برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک را بزرگترین رویداد های ورزشی جهان در سال 2016 دانست.

 وی افزود : ورزشکاران لرستانی که در رقابت های مختلف برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریوحضوردارند تجلیل می شوند.

عزیزپور تصریح کرد: ورزشکارانی هم که موفق به کسب سهمیه شوند ویژه تر مورد تجلیل مسئولان ارشد استان و اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرار می گیرند.

وی عنوان کرد:با اینکه ورزشکاران لرستانی در رقابت های المپیک حضورداشته اند ولی همچنان جای مدال المپیک در ویترین مدال های ورزش استان خالی است .

عزیزپور4 سال آینده را فرصت مناسبی برای برنامه ریزی در راستای بها دادن به توانایی های ورزشکاران مستعد لرستانی دانست وخاطر نشان کرد: استارت حضور موفق ورزشکاران لرستانی و کسب مدال در المپیک آینده از هم اکنون با جدیت تمام توسط مسئولان ورزشی استان زده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان 15 اردیبهشت ماه را روز قدردانی و تجلیل از ورزشکاران استان دانست وتاکید کرد: در این روزمدال آوران لرستانی که در سطوح مختلف کشوری ، بین المللی، آسیایی ، جهانی و المپیکی درسال 94 درخشیده اند تجلیل می شوند.

لازم به ذکر است در این روزروسای هیئت های ورزشی استان، نواب رئیس و دبیران هیئت ها ، برترین مربی زن و مرد، برترین داور زن و مرد و برترین ورزشکار زن و مرد نیز تجلیل خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز