دیدار عبدالرحمن قاسمی با وزیر ورزش و جوانان:

پیست بین المللی تارتان بروجن خردادماه افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۲:۳۳
کد خبر: ۳۹۳۵۲۶
پیست بین المللی تارتان بروجن خردادماه افتتاح می شود
مدیر کل ورزش و جوانان در دیدار با محمود گودرزی به ارائه گزارش وضعیت ورزش و جوانان استان در حوزه های مختلف پرداخت و از افتتاح پیست تارتان بروجن خبر داد.

به برنا از شهرکرد، وزیر ورزش و جوانان در این دیدار، پیست بین المللی دو و میدانی تارتان بروجن را یکی از مهمترین پروژه های ورزشی کشور دانست و بر لزوم راه اندازی این پیست تاکید کرد.

محمود گودرزی،  راه اندازی این پیست در چهارمحال و بختیاری را موجب رونق دو و میدانی کشور عنوان و خواستار بهره برداری این پیست در آینده نزدیک شد.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار از پیشرفت 98 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: پیست بین المللی دو و میدانی تارتان بروجن در در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع از سال 1388 آغاز و تا خرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

عبد الرحمن قاسمی اعتبار مورد نیاز برای افتتاح این پروژه را پنج میلیارد ریال عنوان و افزود: 25 میلیارد ریال بدهی معوق به پیمانکار این پروژه نیز پرداخت خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: افتتاح این پیست قطعا می تواند علاوه بر استفاده قهرمانان و ورزشکاران استانی، با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مورد استفاده ورزشکاران ملی پوش از سراسر کشور قرار گیرد.

وی از هزینه کرد یازده یکصد و ده میلیارد ریالی این پروژه از محل اعتبارات سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تاکنون خبـر داد و این پیست را بزرگترین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور نام برد.

در ادامه این جلسه که در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گزارش وضعیت ورزش و جوانان در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، دکتـر محمود گودرزی برای افتتاح این پیست به استان چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد.

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان مرداد ماه سال گذشته و در حاشیه گردهمایی مدیران و معاونین امور جوانان سراسر کشور که به میزبانی استان برگزار شد از پیست تارتان بروجن نیز بازدید کرد.

 

نظر شما