استاندار در مراسم روز ارتش؛

همراهی ارتش با مردم هیچگاه از یادها نخواهد رفت

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۰:۰۳
کد خبر: ۳۹۳۵۵۴
همراهی ارتش با مردم هیچگاه از یادها نخواهد رفت
همتی در مراسم روز ارتش گفت: با پیوستن ارتش به مردم، انقلاب سرعت گرفت و سابقه درخشان ارتش در همراهی با نیروهای مردمی در انقلاب هیچگاه از یادها نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در مقابل لشگر ۱۶زرهی قزوین برگزار شد اظهارداشت: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان در روزهای اول انقلاب درصدد انحلال ارتش بودند تا پیکره نظام متلاشی شود امام راحل با دوراندیشی از این توطئه جلوگیری کرد و ارتش توانست جایگاه خود را بدست آورد.

استاندار بیان کرد: با پیوستن ارتش به مردم، انقلاب سرعت گرفت و سابقه درخشان ارتش در همراهی با نیروهای مردمی در انقلاب هیچگاه از یادها نخواهد رفت و بعدها نیز همین ارتش مردمی توانست در غائله کردستان از نظام دفاع کند و نگذارد دشمنان به نقشه های خود عمل کنند.

همتی تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز ارتش انقلابی توانست با شجاعت و ایمانی مثال زدنی از کیان اسلامی دفاع کند و دشمن مورد حمایت استکبار را به زانو درآورد که این افتخار در کنار پشتیبانی همه نیروها و مردم بدست آمد.

وی گفت: ارتش مکتبی و متعهد ایران اسلامی در کنار مجهز شدن به سلاح نظامی با داشتن ایمان و تقوایی راسخ در میان ارتش های جهان بی نظیر است

استاندار یادآورشد: در دوران سازندگی نیز نیروهای مسلح و به ویژه ارتش با تکیه بر ایمان و علم و با خلاقیت و اراده محکم توانستند به عنوان یک ارتش مکتبی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی گفت: امروز نظام اسلامی با آمادگی کامل شما ارتشیان در کنار سایر نیروهای مسلح به اقتداری مثال زدنی رسیده و موجب امیدواری ملت و جمهوری اسلامی شده است که باید قدردان آن باشیم.

استاندار اضافه کرد: میهن اسلامی با دستیابی به دانش هسته ای و نانو، توانسته به قله های رفیعی برسد و دشمن را عاجز کند و جایگاه ارتش ما در جهان بی نظیر است.

همتی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" نامگذاری شده این موضوع  تنها در سایه امنیت محقق می شود و نیروهای مسلح با دفع تهدیدات خارجی و صیانت از تمامیت ارضی کشور می توانند در تامین امنیت نقش برجسته و موثری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: نیروهای مسلح ما با تجهیز خود به سلاح ایمان و تقوی و تحت فرماندهی کل قوا با حمایت رهبری، مردم و خانواده شهدا دارای اقتداری بی نظیر است و با این جایگاه هیچ کشوری جرات جسارت به کشور را نخواهد داشت.

در این مراسم یگانهای پیاده و موتوری، پیشکسوتان، جانبازان، یگان صلح و نیروهای مسلح مستقر در استان با رژه نظامی توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

 

نظر شما