مدیر کل آموزش وپرورش لرستان:

کاهش ۱۷/۵درصدی آسیب‌ها ی اجتماعی با اجرای برنامه های ۴گانه مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۹۳۵۶۵
کاهش ۱۷/۵درصدی آسیب‌ها ی اجتماعی با اجرای برنامه های ۴گانه مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی
طرح مدرسه عاری از خطر را در 62 مدرسه دوره متوسطه دوم در اجرا شده است

 

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که به ریاست استاندار لرستان برگزار شد ، از کاهش 5/17درصدی آسیب های اجتماعی در مدارس پس از اجرای برنامه های چهارگانه پایه و توسعه گرا، پیشگیری اولیه ، نهضت فرهنگی پیشگیری و مراقبت اجتماعی خبر داد .

کریمی فر افزود : رصد وضعیت آسیب های اجتماعی و پیاده سازی نقشه خطر پذیری در این برنامه مورد توجه قرار می گیرد .

وی با اشاره به برنامه های پیشگیری اولیه را شامل پیشگیری با رویکرد « رشد ـ مدار »، آموزش و توانمند سازی و مشارکت و همکاری خانواده ها تصریح کرد: در این مرحله طرح های آموزش مهارت های مراقبت از خود ، مهارت های مقابله با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطرو مدارس عاری از خطر به تناسب در دوره های مختلف تحصیلی اجرا می شود .

کریمی فر عنوان کرد : طرح مدرسه عاری از خطر را در 62 مدرسه دوره متوسطه دوم در اجرا شده است  

ویخاطر نشان کرد: 22 هزار معلم در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی آموزش‌های لازم را با اعتباری بالغ بر 0 30 میلیون ریال  فرا گرفته اند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان اظهارکرد: برپایی کارگاه‌های ویژه والدین و کارکنان و اجرای برنامه همکاری خانه و مدرسه، برپایی نمایشگاه سیار پیشگیری از مصرف موادمخدر و اجرای طرح آموزش مهارت مقابله‌ای و... از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز