نشست روسای هیات های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۹۳۶۸۵
نشست روسای هیات های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان
نخستین نشست روسای هیات های ورزشی در سال 95به ریاست غلامعلی دانشورمدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و باحضور خادمی معاون ورزشی اداره کل وسایر روسای هیئت ها در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در نخستین نشست روسای هیات های ورزشی هرمزگان بیان کرد: درسال جدید که با نام اقتصاد مقاومتی واقدام وعمل ازسوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده تلاش کنیم تا ورزش استان را درسطح ملی وبین المللی مطرح گردد.

وی افزود: ارائه تقویم اجرایی یک ساله از سوی هیات ها وبرنامه ریزی می تواند به موفقیت های ورزش استان کمک کند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بیان داشت:هیات هایی که تاکنون اجاره اماکن ورزشی ماده88 خود را پرداخت نکرده اند نسبت به پرداخت آن تا پایان فروردین ماه اقدام نمایند.

غلامعلی دانشور گفت: نزدیک به 40هزار ورزشکار سامان یافته در استان وجود دارد وانتظار داریم درسال جدید باهمت روسای هیات ها این تعداد افزایش بیشتری داشته باشد ،ونیز یادآور شد فدراسیون پزشکی به منظور درصد بیمه ورزشی پانزده استان کشور را استثنا قرار داده است که می تواند بهره کامل یک ساله از بیمه های خودببرند که هرمزگان نیز جز این پانزده استان می باشد.

سپس احمد مرادی منتخب مردم در انتخابات 7اسفند در خانه ملت ورئیس هیات جانبازان ومعلولین هرمزگان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص توسعه ورزش درابعاد مختلف پرداخت وپیرامون رشد و توسعه ورزش اظهار داشت: مسئولین باید نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشند.

وی گفت: یکی از راه های رشد و پیشرفت ورزش در کشور ودر هرمزگان تقویت روحیه مطالبه گری در میان روسای هیات ها و ورزشکاران در جهت توسعه همه جانبه ورزش به خصوص در سطوح قهرمانی آن است تا بتوانیم از نگاه سطحی به امر ورزش فاصله گیریم.

در ادامه جلسه روسای سایر هیات های ورزشی استان به تشریح مسائل و مشکلات و تنگناها و پیشنهادات خود در زمینه های بیمه ورزشی ،کمبود فضاهای ورزشی و احداث سالن های ویژه واختصاصی جهت هیات هایی که سالن اختصاصی ندارند و همچنین کمک بیشتر مالی جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی از سوی اداره کل و فدراسیون های مربوطه شدند.

درپایان نیز از سوی مدیر کل از هیات های حاضر قدردانی بعمل آمد، و مقرر شد هر 3ماه یکبار جلسات هیات های ورزشی با برنامه مشخص برگزار گردد.

نظر شما