ستاد انتخابات ملارد با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۱:۰۰
کد خبر: ۳۹۳۸۸۱
ستاد انتخابات ملارد با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد
دومین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان ملارد به ریاست خطیبی فرماندار و با حضور یوسفی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران و دبیر ستاد انتخابات استان تهران و اعضای ستاد انتخابات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و دبیر  ستاد انتخابات استان تهران در این جلسه از تلاش های صورت گرفته در مرحله اول و عملکرد بسیار خوب ستاد انتخابات شهرستان ملارد و اجرای طرحی همچون GIS  که نظرات مثبت مدیران استانی را به خود جلب کرد قدردانی کرد.

 دبیر ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به حساسیت مرحله دوم انتخابات از همه دست اندرکاران خواست تا با جدیت ، دقت و احساس مسئولیت بیشتر برای برگزاری مرحله دوم آماده شوند .

وی از در اختیار قرار دادن دستگاه های احراز هویت در مرحله دوم به این شهرستان خبر داد.

یوسفی  تصریح کرد: طبق قانون مشارکت همه دستگاه ها در برگزاری انتخابات الزامی است و با مدیران دستگاه های متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران اجرای دقیق قانون ، عدم جانبداری و امانتداری را همچون مرحله اول از مسئولین ستاد انتخابات شهرستان ملارد خواستار شد .

 وی در خصوص جمع آوری  تبلیغات غیر مجاز انتخاباتی گفت: شهرداری ها با همکاری نیروی انتظامی و دستور ستاد انتخابات می توانند به جمع آوری تبلیغات غیر مجاز انتخاباتی اقدام نمایند.

 یوسفی استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را طبق قانون انتخابات ممنوع اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز