استاندار لرستان خبرداد:

تهیه شدن سند اقتصاد مقاومتی استان تا ۱۰ روزآینده

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۰:۱۹
کد خبر: ۳۹۳۹۸۲
تهیه شدن سند اقتصاد مقاومتی استان تا ۱۰ روزآینده
سند اقتصاد مقاومتی استان تهیه شده ولی هنوز نهایی نشده و تا 10 روز دیگر نهایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،هوشنگ بازوند استاندار لرستاندر نخستین  جلسه کارگروه استانی اشتغال در شهرستان دلفان گفت: اقتصاد مقاومتی برای کشور فرصتی بسیار گران‌بهاست.

بازوند با بیان اینکه امسال را مقام معظم رهبری سال اقدام و عمل نامیدند افزود: تأکید ویژه ایشان بر اقتصاد مقاومتی است و دولت هم همین را مد نظر دارد.

وی عنوان کرد: اولویت همگان بر همین اقتصاد مقاومتی است.

بازوندتصریح کرد: دولت‌های پیشین اولویت‌های دیگری داشتند ولی این دولت هم کلام با مقام معظم رهبری، برروی اقتصاد تأکید دارد.

نماینده عالی دولت در لرستان خاطر نشان کرد : اولویت اول مشکلات مناطق از جمله شهرستان دلفان و مسائل اقتصادی است و مدیریت استان نیز برای حل مسائل اقتصادی تمام عزم و تلاش خود را بکار می‌بندد.

وی با بیان اینکه نتیجه اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی را باید همه تا یک‌سال دیگر اعلام کنیم، اضافه کرد: سند اقتصاد مقاومتی استان تهیه شده ولی هنوز نهایی نشده و تا 10 روز دیگر نهایی خواهد شد.

بازوند گفت: هر دستگاهی باید سهم خود را در این سند اجرایی کند،.

وی  تصریح  کرد: کارگروه اشتغال در هر شهرستان متولی اقدام و عمل در بحث اقتصادی در هر شهرستان است.

بازوند یادآورشد: برخی پروژه‌ها ممکن است طولانی‌تر باشند و یک‌ساله عملیاتی نشوند اما فرماندار ماهیانه باید گزارش اقدامات را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای کشور فرصتی بسیار گران‌بهاست، تاکیدکرد: اقتصاد مقاومتی نباید در حد حرف نگهداشته شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی مدیران میزان تلاش و موفقیت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

هوشنگ بازونددر پایان سخنان خود با بیان اینکه خرداد 96 باید پاسخگوی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باشیم، خاطر نشان کرد: در خرداد 96 باید 1000 روستا در لرستان گازرسانی شده باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز