معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

جشنواره جوان خوارزمی، نقش موثری در توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش دارد

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵:۲۹
کد خبر: ۳۹۳۹۹۲
جشنواره جوان خوارزمی، نقش موثری در توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش دارد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره جوان خوارزمی، نقش موثری در توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد اسلامی در جلسه کمیته اجرایی دهمین جشنواره جوان خوارزمی، از پژوهش به عنوان شاه کلید توسعه کشورها نام برد و تصریح کرد: توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش و رشد خلاقیت دانش آموزان از مهمترین اهداف این جشنواره هستند.

 وی خاطر نشان کرد: هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در استان کرمان با ارسال 315 طرح به دبیر خانه این جشنواره کلید خورد که 300 دانش آموز از سراسر استان از 200 طرح خود دفاع حضوری داشتند.

اسلامی افزود: شهرستان شهربابک و ادارات آموزش و پرورش ناحیه دو و یک کرمان به ترتیب رتبه های اول تا سوم ارسال طرح به دبیر خانه هفدهمین جشنواره خوارزمی در سال تحصیلی 94-93 را به خود اختصاص دادند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پس از داوری طرح های ارسالی به دبیر خانه استانی 143 طرح دانش آموزان کرمانی به دبیر خانه کشوری جشنواره جوان خوارزمی ارسال شد که استان کرمان از نظر آمار طرح های ارسالی به جشنواره کشوری بعد  از شهر تهران در رتبه دوم قرار گرفت.

محمد اسلامی با اشاره به دفاع حضوری 59 طرح دانش آموزان استان در مرحله  کشوری این جشنواره، گفت: در پایان 4 طرح دانش آموزان استان رتبه های اول تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند و استان کرمان درمجموع رتبه سوم هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی را بعد ازشهرتهران و استان فارس کسب کرد.

  وی از کسب 24 رتبه چهارم تا ششم توسط طرح های دانش آموزان کرمانی در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی نیز خبر داد.

اسلامی افزود: استان کرمان در سال تحصیلی 93-92 رتبه اول کشوری جشنواره جوان خوارزمی را بدست آورده بود.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تشکیل دبیر خانه هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی در آموزش و پرورش استان گفت: ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان باید طرح های منتخب مرحله شهرستانی را حداکثر تا بیست و سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.                              

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز