رئیس فدراسیون تنیس روی میز :

استعداد یابی وگشترش وتوسعه تنیس روی میز در استانها اولویت مهم ما است

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۰:۱۲
کد خبر: ۳۹۴۰۶۴
استعداد یابی وگشترش وتوسعه تنیس روی میز در استانها اولویت مهم ما است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بزرگترین خواسته فدراسیون تنیس روی میز از استان لرستان، پرورش قهرمانان ملی بوده که با توجه به گمنام بودن این رشته، خواستار توجه بیشتر مسئولان این هیات، برای رشد این رشته ورزشی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مهرداد علیقارداشی  در مجمع سالانه هیات تنیس روی میز لرستان در سالن اجلاس اداره کل ورزش و جوانان استان، بیان کرد: اعتقاد ما به استعدادیابی در سطح پایه، با کمک مسئولان هیات تنیس روی میز استان، همراه با صداقت و استفاده بهینه و مطلوب مالی است.
وی گفت: بزرگترین خواسته فدراسیون تنیس روی میز از استان لرستان، پرورش قهرمانان ملی بوده که با توجه به گمنام بودن این رشته، خواستار توجه بیشتر مسئولان این هیات، برای رشد این رشته ورزشی است.
علیقارداشی با بیان اینکه در المپیک ریو سه سهم و یک رزرو در رشته تنیس روی میز کسب کرده ایم، گفت: تنیس روی میز، رشته گرانی است وبا توجه به محدود بودن بودجه برای این رشته، لذا خانواده های ورزشکار با کمک مالی فرزندان خود جهت پیشرفت این قهرمانان، فدراسیون رایاری کنند.
وی ادامه داد: هیچ تفاوتی در فدراسیون برای آقایان و بانوان قائل نیستیم و کمک به حضور آنها در عرصه های ملی، باعث به احتضاز درآمدن پرچم خوش رنگ کشورمان می شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: برای جهانی شدن نیاز به برنامه ریزی مرتب و منظم بین فدراسیون و هیات های استانی است و تجهیزات لازمه را برای ترقی قهرمانان ملی فراهم می کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این جلسه گفت: افرادی که در این رشته فعالیت می کنند، ازهوش متوسط به بالا در جامعه برخوردارند.
علی یاور عزیزپور ادامه داد: از فدراسیون تقاضا داریم برای بالا بردن سطح این رشته ورزشی در استان، از نیروهای لرستانی برای کرسی فدراسیون، استفاده کنند و آماده انجام وظایف در این پست هستیم.
مهرداد علیقارداشی پانزدهمین رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز