زن کلاهبردار میلیاردی به آخر خط رسید

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۱:۳۱
کد خبر: ۳۹۴۰۶۹
زن کلاهبردار میلیاردی به آخر خط رسید
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک زن کلاهبردار خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، از 47 نفر از شهروندان شیرازی کرده بود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "سیروس حیدری"اظهارداشت:پرونده ای از کلانتری 24 ابوذر شیراز مبنی بر کلاهبرداری از تعداد 47 نفر از شهروندان به پلیس آگاهی منتقل و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: متهم این پرونده خانمی بود به نام "ل – ط" که ‌از سال 1388 الی 1392 با جلب اعتماد همسایگان و مردم محله کوشک میدان شیراز اقدام به راه اندازی صندوق وام خانگی با تهیه دفترچه اقساط کرده و مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری و سپس شبانه با تخلیه منزل متواری و به مکان نامعلومی عزیمت کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: با تحقیقات فنی و پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت کامل متهمه شناسائی و در نهایت پس از دو سال متواری بودن متهمه، محل سکونت وی در شهر جدید صدرا شیراز، شناسائی و در منزلش دستگیر شد.
سرهنگ حیدری گفت: پس از مواجعه حضوری متهمه با شکات این پرونده، وی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از اقرار وی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکیان این پرونده، به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار قانونی روانه زندان شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز