معاون وزیر اقتصاد در مشهد خبر داد:

تدوین سند راهبردی وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۵:۲۴
کد خبر: ۳۹۴۰۹۳
تدوین سند راهبردی وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بحث سند راهبردی وزارت اقتصاد در مدت زمان کوتاهی تدوین شد که در قالب محورهای معین شده در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد شرفشاهی در مراسم تودیع و معارفه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌رضوی که در سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی برگزار شد، افزود: موضوع مالیات و هزینه کرد آن به خواسته وزیر اقتصاد به مدیران استان‌ها واگذار شده تا خود استان‌ها به شایستگی بتوانند توان مالی استان‌شان را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در شعار آغاز سال خود به موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کردند و نقش استان‌ها در تحقق این مهم بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت بوده است.

شرفشاهی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی مستقل و پویا تجربه‌های خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و در عرصه‌های مختلف با تکیه بر توان داخلی فرصت‌های خوبی را ایجاد کردیم و با وجود سختی‌ها و تحریم‌ها از شرایط و وضعیت خوبی برخوردار هستیم.

وی تأکید کرد: جذب اعتبارات ملی در حوزه بین‌المللی با هدایت مقام معظم رهبری از افتخارات دولت است و امروز با توافق صورت گرفته شرایط برای خدمت بهتر و بیشتر به ملت ایران مهیا بوده و امیدواریم که خدمت شایسته‌ای در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی داشته باشیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی 55 مجموعه مستقل در زیرمجموعه خود دارد که با انواع موضوعات بانکی، بیمه‌ای، ارزی و غیره مواجه بوده است و باید برنامه‌هایی دقیق‌تر و منظم‌تر در ارتباط با موضوعات مختلف و مرتبط با این وزارتخانه داشته باشیم و نهایت استفاده را از ظرفیت‌های موجود ببریم.

شرفشاهی بیان کرد: بحث سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مدت زمان کوتاهی تدوین شد که در قالب محورهای افزایش توان مالی، کاهش وابستگی به نفت، توسعه هدفمند سرمایه انسانی، ایجاد یکپارچه‌سازی سازمانی، افزایش شفافیت و سلامت مالی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز