با عملیات ضربتی پلیس یزد؛

۵۰۶ کیلوگرم مواد افیونی از سوداگران مرگ کشف شد

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۹۴۰۹۴
۵۰۶ کیلوگرم مواد افیونی از سوداگران مرگ کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از کشف 506 کیلوگرم تریاک و هروئین و دستگیری هشت نفر از سوداگران مرگ در عملیات ضربتی روز گذشته پلیس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "ایرج کاکاوند"  گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر بارگیری یک محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در شرق کشور از سوی ماموران پلیس استان، برخورد با این باند واردکننده موادمخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، ادامه داد: ماموران پلیس در قالب تیم‌های عملیاتی از پیش تعیین شده، کنترل محورهای مواصلاتی استان را مورد اهتمام قرار دادند تا این که روز گذشته قاچاقچیان با سه دستگاه خودروی سواری در محورهای فرعی مشاهده شدند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده پلیس، اقدام به فرار از محل کردند ولی در عملیات ضربتی ماموران پلیس، سه دستگاه خودرو سواری زانتیا و پژو 405 مربوط به قاچاقچیان متوقف شد.

وی اعلام کرد: در این عملیات، 506 کیلو موادمخدر شامل 292 کیلو تریاک و 214 کیلو هروئین کشف و هشت نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با ابراز خرسندی نسبت به جلوگیری از ورود این محموله سنگین هروئین به سطح کشور، تصریح کرد: در سال گذشته نیز ماموران پلیس استان یزد در عملیات‌های خود، موفق به کشف دو تن و 400 کیلوگرم هروئین شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز