معاون آموزش وپرورش لرستان :

مهمترین اولویت آموزش و پرورش تقویت بنیه علمی و معرفتی دانش آموزان مدارس شاهداست

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۱:۰۹
کد خبر: ۳۹۴۳۱۶
مهمترین اولویت آموزش و پرورش تقویت بنیه علمی و معرفتی دانش آموزان مدارس شاهداست
رسالت مدیران درزنده نگهداشتن یادو خاطره شهدا و انتقال پیام آنها به نسل جوان و نوجوان بسیار خطیر و سرنوشت ساز است

به گزارش خبرگزاری برنا ،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در جلسه توجیهی کارشناسان شاهد و امور ایثارگران گفت : تقویت بنیه علمی و معرفتی دانش آموزان مدارس شاهد مهمترین اولویت آموزش و پرورش است .

محمد حسین اردشیر افزود : شهدا و ایثارگران ستارگان پرفروغ انقلابند و وظیفه و رسالت مدیران درزنده نگهداشتن یادو خاطره شهدا و انتقال پیام آنها به نسل جوان و نوجوان بسیار خطیر و سرنوشت ساز است .

وی در ادامه با اشاره به ضرورت هدایت تحصیلی دانش آموزان و توسعه متوازن رشته های تحصیلی  بیان کرد :برگزاری المپیادهای علمی ،جشنواره ها و آزمون های پیشرفت تحصیلی از جمله برنامه های آموزشی است که در راستای ارتقای کیفیت آموزش مورد توجه قرار می گیرد

رئیس اداره شاهد وامور  ایثارگران آموزش و پرورش لرستان نیز در این نشست به تشریح برنامه ها ی حوزه کاری خود در خصوص   تفاهم نامه های آموزشی،رشد شاخص های آموزشی و پرورشی،تقویت بنبه علمی مدارس شاهد ،اجرای دقیق دستورالعمل مطالعه و تحقیق ،هفته بزرگداشت مقام معلم ،تجلیل از خانواده معظم شهدا،درج به موقع اطلاعات درسامانه سجا و جایگزینی آن بجای سامانه نکفا،جذب نیروی کارآمد در مدارس شاهد و طرح پراکنده ،فعال سازی شورای مشاوره در مناطق و شهرستانها پرداخت.

 

ولی پور رئیس اداره آموزش بنیاد شهید لرستان نیز به تشریح برنامه های آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد بخصوص دانش آموزان طرح پراکنده پرداخت .                                                                                                        

تشریح دستورالعمل جشنواره  جوان خوارزمی هم از جمله مواردی بود که در این جلسه به اجرای مطلوب آن تاکید شد در ادامه پس از بیان دیدگاهها و نقطه نظرات کارشناسان شاهد مناطق و شهرستان ها جوایز دانش آموزان برگزیده مسابقه مطالعه وتحقیق اهداء شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز