در جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تاکید شد؛

توجه به ظرفیت های داخلی و خارجی در جهت توانمندسازی شهرداری ها

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴:۲۰
کد خبر: ۳۹۴۳۷۹
توجه به ظرفیت های داخلی و خارجی در جهت توانمندسازی شهرداری ها
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بر لزوم توجه موسسات و شرکت های تابعه به ظرفیتهای داخلی و خارجی در راستای تحقق رسالت های سازمان در جهت توانمندسازی اقتصادی، اجرایی و زیرساختی شهرداری های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین شکوهی در جلسه هم اندیشی معاونان و مدیران  بخش های مختلف سازمان و موسسات و شرکت های تابعه، اظهار کرد: در سال جاری باید ضمن آسیب شناسی و  بررسی نقاط ضعف و قوت، برنامه ریزی های لازم را در جهت پیشبرد اهداف سازمان در دستور کار قرار داده شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیتهای فراوان در حوزه مختلف در شرکت ها و موسسات تابعه سازمان افزود: هدف سازمان همیاری به کارگیری مطلوب از این ظرفیت ها در راستای توانمندسازی شهرداری ها و کمک به توسعه شهری است که باید در فعالیتهای مجموعه های تابعه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، زمینه های زیادی برای فعالیت در جهت توسعه و بهبود زیرساخت های مرتبط با حوزه شهری در استان وجود دارد که می توان از این فرصتی که برای خدمت در این عرصه بوجود آمده به نحوه مطلوبی استفاده کرد.

وی توجه به ظرفیتهای داخلی و بخش خصوصی را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با توجه به فراهم شدن شرایط برای ورود سرمایه گذاران خارجی در کشور، باید ضمن در نظر گرفتن این موضوع در برنامه ریزی های کاری در جهت استفاده حداکثری از ظرفیتهای این بخش در راستای توسعه و آبادنی شهرهای استان تلاش کینم.

 

نظر شما